1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT Rally 2.0

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 26 sep 2018.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb zelf gelukkig nog niks met racenet gehad qua disconnect en dergelijke.

    Lijkt me vooral klote als zoiets gebeurd in een weekly challenge. Ben je bij de laatste baan en dan gebeurd zo iets. Dan kan je de game ook wel vervloeken.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind die kustlijn stage in Australie ook erg fucking donker.. als je maar 1 lampje hebt zie je al weinig. Met 2 kapotte lampen is het een no go.
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hoewel ik de game nog met veel plezier speel hoop ik dat er bij een vervolg in de toekomst wat punten wordt verbeterd/veranderd door Codemaster.

    1. Forcefeedback (misschien met een update ook nog in deze game)

    2. Verlichting, tuurlijk draait de game om. Realisme, maar geef dan een penalty time als je lichten kapot zijn ofzo. Dat je wel de baan normaal kan uitrijden. Want nu is het zonder verlichting gewoon vaak een verloren zaak in de race en meestal dan ook kampioenschap.

    3. Garage auto kopen, wat waardeloos dit systeem je moet hopen dat als je de game speelt de auto te koop is die je graag wilt.

    4. Used cars geen functie eigenlijk. Ja ze zijn iets goedkoper maar je moet ze vaak nog repareren wat onnodig veel geld erboven op nog kost.

    5. Echt meer banen en meer variatie meteen bij een release dus niet via dlc. Het aanbod van banen en variatie is veel te klein bij een full priced release.

    6. RALLY cross AI, slaat soms nergens op ze gebruiken je gewoon als bots auto en rammen je van de baan. Ze proberen niet eens te ontwijken of te remmen.
     
    Bidle en Pyoonexk vinden dit leuk.
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kan me redelijk vinden in de punten die je opsomt. Enkel sommige zie ik net anders.

    2. Ik vind het met name gewoon te donker, zelfs met licht is het soms best lastig. Vind eigenlijk wel goed dat de stage voorbij is als je licht kapot is. Enkel voor een volgende moet het gewoon te maken zijn. Je kan gewoon niet van start zonder. Kan me ook niet voorstellen dat ze iemand van start zouden laten gaan zonder licht.


    Zou enkel nog de volgende toevoegen.

    1. Eerlijkere AI, is soms gewoon onrealistisch snel. Maken 12sec goed in drie bochten

    2. Het weer,.... veels te vaak regen en natte banen. Verre van realistisch, merendeel van de races is met regen, natte baan, ‘s nachts.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Klopt het is inderdaad erg vaak nat/regen.
     
  6. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Jij voelt trillingen/trekkingen in je stuur als je door een diepe geul in de modder heen rijdt?

    En enige wat ik voel is een 'zwaar' stuur, maar het stuur verder geeft geen feedback. Behalve als je over een wildrooster heen rijdt. Verder kun je niet voelen wanneer je land van een jump, of je voorwielen blokkeren, of je over/onderstuur hebt... Heck, zelfs als je in de lucht hangt en je voorwielen geen contact maken stuurt het nog steeds zwaar. Klopt echt geen hout van.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wat grappig dat geen enkele review, althans ik kan het mij niet herinneren, het gebrek aan force feedback heeft gemeld. Dit wil dus ook zeggen dat mijn gamepad niet trilt als ik deze zou gebruiken? Dat is wel een gemis in een racing en zeker een rally game.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben nu ook Rally Cross aan het doen en is wel leuk. Moet nu aan Pro beginnen. Heb jij het volgende ook;
    Ik rijd telkens een 20sec sneller dan de AI, enkel in de andere heats rijden ze veel sneller en komen ze tot 3sec van mijn tijd. Even op gelet wie dat waren, dan zitten ze in dezelfde groep en warempel ze zitten ook gewoon 20sec achter me. Kortom als je niet mee doet dan hebben ze een NOS-installatie aan boord of iets. ;)

    Lees nu toch ook wel veel meer klachten over de AI. Hopelijk gaan ze het nog aanpassen.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja klopt dat probleem heb ik ook.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Trilt wel heel zacht, maar dat is ook alles.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik laat cariere toch maar voor wat het is, ben er klaar mee. De AI is gewoon echt onzin en maakt het voor mij niet leuk meer.

    Speel de challenges nog en af en toe met wat vrienden.
    Challenges wellicht ook niet heel lang meer ivm het weer. Heb echt het idee dat 9 van de 10 nat/regen is. Dit terwijl het effect van het stof juist zo goed gedaan is.
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Toevallig vandaag alle daily challenges zonder regen. Maar ik begrijp je.
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups veel te vaak regen/nat..
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net weer netjes 810k bijgeschreven. :thumbs:

    Enkel bij de nieuwe Daily AI staat er eentje met de klasse 4wd up to 2000cc.
    Daar zijn geen auto’s van,..... aanklikken, dan de vraag of je er eentje wil kopen en spel loopt vast. Dus herstarten en idd in de ‘garage’ is deze klasse er niet.

    Enfin, ben benieuwd wat er gaat komen. Moeten ze we opschieten, ze hebben nog 22 uur.
    Ook is er nu een Monthly AI challenge bij gekomen.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ben wel bang dat ik bijna klaar ben met de game. Begint een beetje tegen te staan qua variatie en aanbod. Heb nu wel het gevoel van tsja heb het allemaal wel gezien.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Herkenbaar, zal het af en toe wel blijven spelen, maar het begin van het vele spelen is er hier ook alweer af. Sinds vandaag een start gemaakt met Division 2, dus heb genoeg om te vermaken.
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Als ik zo de afgelopen 4-5 pagina's terug lees, ben ik blij dat ik deze game nog niet heb gekocht.
    Lees veel teleurstellingen en mijn verwachting dat deze game, net als dirt 1.0, bij mij na een 8-tal uren niet meer aangeraakt wordt, ligt vooralsnog in lijn met wat ik hier lees.

    ik pak het wel een keer op als het in de budgetbak of Gamepass komt.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Tip: Hou websites als G2A of Instant Gaming goed in de gaten. Als er een prijsdaling komt vanuit de dev, gaan dit soort sites er vaak nog een eindje onder zitten. :)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat is hetzelfde als cdkeys.com toch?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zo ongeveer inderdaad, maar meestal kijk ik via all gamekeys, zo heet die site geloof ik. Op die site zie je een klein overzicht van de websites wereldwijd, beetje zoals Budgetgaming, maar dan goedkoper. Ik heb tijdje geleden de SE van New Dawn opgepikt voor minder dan de prijs van de normale game op Xbox Live. Je kunt tot soms wel 15 a 20 euro of meer besparen dan als je de game op PSN, Live of in de winkels oppikt.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina