1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT Rally

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 apr 2015.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha ja ik ga hem kopen. Ben een erge fan van Rally games maar nu ik zonder Wheel zit blijf ik denken..... zal het wel gaan met een controller. Maar wtf ik ga hem gewoon bestellen. Wheel komt zeer zeker weer terug in da house.. Straks Project Cars 2 en GT Sport dus genoeg reden om er nog even voor te sparen.

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    ow ja vanwege de tijden maak ik mij niet zo druk. Het is inderdaad meer het gevoel van immersion. Ik had op de Xbox met Pcars echt zo veel lol met mijn Wheelstand pro en de Thrustmaster TX. dat is geen vergelijk met een Controller sturen. En ik kan mij voorstellen dat een Wheel + VR helemaal top is.. dus ik kan niet wachten. Ik koop geen hele dure meer. een iets goedkopere is voor mij prima omdat ik geen hardcore gamer ben. Maar minimaal een T150 moet het wel worden.

3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups heb ook de Pro. Een playseat is voor mij niet echt nodig maar een WheelStand Pro daarentegen weer wel. Ik ga (ging) altijd voor de Incar view maar sinds kort vind ik de bonet cam en de chase cam ook wel erg leuk. Bij Pcars de Chase cam vanwege het zicht het gevoel van snelheid en zeer zeker voor het geluid van de wagens.
    Incar is natuurlijk met VR echt super geweldig. Gisteren nog een tijd met een cabrio gereden in DC. Echt zo gaaf dat gevoel is met geen pen te beschrijven.

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dat heb ik nu al met games. Ik vind de games in VR echt erg vet. Afgelopen weekend ook nog even een rondje gevlogen met de xwing en eve valkyrie. Blijft bizar vet. Je waant je echt in zo'n cockpit. Dat komt nooit meer goed over in een 2D omgeving.

Laatst bewerkt: 20 feb 2017
  5. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    Heerlijk hoe jullie louter met zijn tweeën al tijden in verschillende topics aan het kwijlen zijn. Ik wacht met smart op wat meer AAA titels en kwijl dan graag mee

inoway en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja dat is inderdaad waar.. mja het is gewoon erg leuk..

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik snap alleen niet ik jouw score helemaal niet door krijg. Ik kijk bij friends en jij staat er tussen maar het scorebord blijft gevuld met streepjes maar geen tijden..

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Zelf de thrustmaster t300 wat een geweldig stuur! Wheel stand pro erbij en gaaan!!!

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Nee toch de stap (nog)niet durven maken:x

10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Gewoon doen... ( als je het geld er voor hebt)

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ben zelf 32.
    Wil ook heel erg graag VR maar heb ook gewoon erg weinig tijd om te gamen (drukke baan en een baby van 6 weken)

Kan max 1a 2 uur gamen per avond,en heb nog aardig wat backlog aan games die ik weg wil werken.

Maar VR gaat er zeker komen.
    Ben denk ik nog niet helemaal overtuigd door een gebrek aan echte volwaardige VR games.

Misschien maar eens een keer echt ervaren in een gameshop ;) dan denk ik er wellicht heel anders over.

inoway vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja klopt, alweer bijna 50 :F: man gaat zo snel....

13. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Maar met de smaak voor vrouwen zit het allemaal nog wel goed ;)

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Daar zeg ik maar verder niet veel op. Ik werd hier laatst bestempeld als een oude viezerik.
    Maar vrouwen blijven mooi en aantrekkelijk ook al word je ouder... :whistle:

15. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Je bent nooit te oud om naar jonge vrouwen te kijken :D

16. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Voor de niet-PSVR-thread-lezers deze jump (denk VR erbij)

17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Die voel je wel in je maag.. :thumbs:

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahh ok.. als ik tijd heb aanstaand weekend ga ik even kijken of het wil lukken..

19. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Knap... het is inderdaad een zeer toffe game. Jammer dat ik (nog) geen wheel heb..

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja man. Ik had op de Xbox een Thrustmaster TX (zelfde als de T300 voor de Playstation) en een wheel stand Pro. Echt geweldig. Een T300 zal er niet meer komen aangezien ik te weinig game om die prijs nog te verantwoorden, maar een T150 komt zeer zeker.

Deel Deze Pagina