1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT Rally

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 apr 2015.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    US Gamer - 4.5/5

Originally Posted by US Gamer

Still, as an overall package, DiRT Rally delivers some incredibly intense and gripping racing. Sure, it's not for everyone. Its unforgiving nature and high level of difficulty means it won't appeal to those who enjoy winning every race, and who like the luxuries of a rewind button. However, if you're up for the challenge, enjoy blasting cars down narrow dirt tracks where danger potentially lurks around every corner, and can deal with the disappointment of not winning every race – but want to feel like you've really achieved something when you do – DiRT Rally is a truly great racer.

Eurogamer Italy - 9/10

GamePro (German) - 90/100

Multiplayer (Italian) - 9/10

The Games Machine (Italian) - 9/10

Everyeye (Italian) - 8.7/10

Game Informer - 8.5/10

Originally Posted by Game Informer

Dirty Rally can be unforgiving, unrelenting, and seemingly as high in its demands as the infamous hill climb at Pikes Peak. But the journey is sublime.

Note: This review originally ran for the PC version. Although this PS4 version has additions (see sidebar above), the score remains the same.

A Few Console Additions
    The console version adds a series of tutorial videos and fully loaded cars that can ease progression early on, but these don’t fundamentally change the game.

Gamespot - 8/10

Originally Posted by Gamespot

Despite a few issues, Dirt Rally is a triumphant return to form for Codemasters. The PS4 version arrives as a slightly more fleshed-out package at release and its technical performance is admirable. It's still mightily difficult, but if you're a rally enthusiast or even just have a passing interest in a challenging racing game, you can’t go wrong with Dirt Rally.

The Sixth Axis - 8/10

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Geinig.. Misschien toch eens kijken of ik het ga halen. Heb mij met colin mcrea rally altijd erg vermaakt. Ook al had ik toen een wheel. Met controller zal het ook wel lukken.
    Ook al is alleen racen op een baan niet echt mijn ding.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Goede cijfers. Mis al tijden een goede rally game. Hoop dat het iets meer sim / realisme is dan voorgaande DiRT delen. Geen ghymkana etc en wat langere rally's.

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Het is de op een na meest realistische Rally sim die ik ooit gespeeld heb, dus dat zit wel goed.

5. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Wat kan een week dan nog lang duren :+

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Maar werkt het ook een beetje met een controller? Natuurlijk is een wheel veruit de beste optie.

7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ben nu de review copy aan het spelen op Xbox One. Is redelijk lastig nog met controller, maar is dan ook lang geleden dat ik op console en met controller geracet heb.

Edit, ik denk dat, als je gewend bent met controller te racen, je prima vooruit zal komen met DiRT Rally icm controller. Vind het zelf redelijk lastig maar heb het een jaar lang met stuur gespeeld. Na half uurtje controller kom ik al aardig door het gravel heen.

Willem vindt dit leuk.
  8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja heb zelf net mijn stuurtje verkocht dus ben weer afhankelijk van mijn controller... Maar ziet er goed uit. Thanks...:thumbs:

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zijn er moeilijkheidsgraden in te stellen? Mijn laatste rally titel was op de xbox 360 en dat vind ik toch de lekkerste racers zeg maar.

Ik. Vraag het omdat ik laatst Dirt op de One had gestart (backwards compatibility) en ik moest hevig wennen aan de gevoeligheid. Ik kwam niet ver zeg maar. Hahahaha

10. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Is deze game in het buitenland nog ergens goedkoop te fixen? Vind 70 euro voor de Nederlandse Xbox store net ff teveel geld.

11. DutchOwnage

DutchOwnage Active Member

Leuk Bevonden:
    168
    Wil j 'm persé digitaal? Want anders zou je eens op budgetgaming moeten kijken, hij is vanaf 47,95 te krijgen voor de disc versie.

12. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik heb 'm van de Amerikaanse store gehaald. $60.

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Meer mensen die de game al hebben gespeeld? Zag op Budgetgaming dat er al wat winkels waren die 'm blijkbaar verkopen. Lijkt me een toffe game maar twijfel nog een beetje om 'm te halen.

Vroeger op de PS1 heel wat uren in Mobil 1 Rally Championship gestoken, dat was niet de beste Rally game maar ik kon geen andere. Later op de Xbox best veel RalliSport Challenge 2 gespeeld, gevolgd door de DiRT-franchise wat uiteraard wat anders was/is dan een traditionele rally-game.

Waar is dit mee te vergelijken, Forza Motorsport 6 of meer Project CARS? :)

14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik denk meer richting pcars. Forza is meer arcade en pcars meer simulatie. Dirt schijnt een erge moeilijke game te zijn. Dus meer voor de hardcore racers.

15. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Om eerlijk te zijn ben ik geen fan van Forza 6 en Project CARS. :p Maar qua physics ligt het tegen een sim aan. Physics zijn niet perfect, maar zeker een gigantische stap voorwaarts na DiRT 3 en ook zeker de meest realistische Rally game van de afgelopen 12 jaar.

En eigenlijk vind ik het juist niet moeilijk. De physics en Force Feedback zijn goed en realistisch en dat maakt het voor mij juist makkelijker dan als het arcade is. Je voelt namelijk beter wat de auto doet en de auto reageert zoals je verwacht dat hij reageert. Als je echter gewend bent om veel Need for Speed te spelen waar je keihard door de bochten kan driften met weinig remmen dan wikkel je de auto voor de eerste bocht wel om een boom heen ja. :+

AntraXxX vindt dit leuk.
  16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik vind pcars een hele fijne racegame. Forza vind ik zelf ook niets inderdaad.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Cool, toch even halen aanstaande week

AntraXxX en AnubisNefer vinden dit leuk.
  18. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Heb de game net gekocht[​IMG]

AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Ik ben de game nu aan het spelen. En vroeg me af wat de beste settings voor de trustmaster TX zijn.. als ik niet verander gaat het sturen mega zwaar

Edit: Heb de ffb al minder zwaar maar damn wat is deze game lastig!!! Wel een mega gave game

Laatst bewerkt: 4 apr 2016
  20. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Al te koop bij Intertoys, de legend editie voor 58 euro. 1e indruk is dat het na een uurtje wel went en je ook stages fatsoenlijk uit kunt rijden zonder veel recente rally ervaring

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina