Pff jaloers haha, morgen ook snel halen! Verkoopt bijvoorbeeld MediaMarkt ook die 'legend' editie voor 60 euro?
Ik zag al meerdee mensen in mijn friendlist die hem aan het spelen waren. Nu even kijken of ik nog PCars blijf doen, of even in de auto stap naar de MM om hem ook op te halen (weet niet of de MM hem al verkoopt)
Yep dat kan. De AI, maar ook hulpmiddeltjes zoals ABS en Traction control voor als je de auto lastig onder controle kan houden.
Mijn review is zo goed als klaar, gaat zsm de frontpage op inclusief 3 complete runs (zonder elke bocht een crash) met controller om te laten zien dat het prima werkt zonder stuurtje. Heb een jaar lang de early access kunnen spelen en nu op de Xbox One. Fans van Colin McRae 1 t/m 2005 zullen niet teleurgesteld zijn.
Onze review staat online en is hier te lezen! Als je dus nog twijfelt of dit een game is voor jou lees 'm even door. En zoals beloofd, drie Xbox One controller gameplay filmpjes:
Voor beginners kan ik wel aanraden om de Renault Alpine te nemen ipv de mini of de lancia. RWD FTW en hij rijdt heerlijk
En Richard Burns fans? Ik twijfel nog maar deeeeeeenk dat ik toch even langs de MM loop eind van de middag... Ik zit toch met dat stuurtje nu hè