alle racegames dienen iets van azië te bevatten omdat het de mooiste locatie's zijn is een standaardzin van Yi-long. Niet dat ik hem ongelijk geef Dirt 2 inderdaad.
Malaysia kun je in principe nog inwisselen voor Brazilie ofzo, qua groen tropisch regenwoud waar je doorheen knalt, maar Japan heeft gewoon altijd wel iets 'specials' qua natuur, dus vandaar dat ik dat een mooie lokatie vind voor racegames. Hong Kong in GRID2 was ik in principe ook wel blij mee, maar dat wisten ze helaas flink te verpesten met die butt-ugly grijze filter die ze over de graphics gooiden, en de waardeloze gameplay (ai knalt tegen jou aan; jij krijgt de fout toegewezen en moet overnieuw beginnen). Daarnaast was Hong Kong ook niet echt goed nagemaakt. China in de DIRT2 was echt geweldig, maar wel echt veels te kort, zoals eigenlijk alle rally-stages in DIRT2 veels te kort waren.
Ach de bazen van Codemasters hebben gezien hoeveel succes een game als dit kan hebben. DiRT Rally is met een klein budget en klein team in ekaar gesleuteld dus als ze de F1 licentie weg doen, de WRC licentie binnenhalen en dan het hele team er op zetten dan kunnen ze alle omgevingen (ook China, zit in de WRC dit jaar) pakken dan heb je een dikke DiRT Rally Turbo Super Edition.
Dan heb ik de vorige keer waarschijnlijk iets anders geprobeerd. Ik zie dit nergens staan in de opties Kan alleen maar de GEAR 1,2,3,4,etc linken met een knop, maar er is zelfs geen GEAR DOWN en GEAR UP setting die ik dan zelf kan linken aan de flappen..
Thanks man! Had nooit verwacht dat dat in het hoofdmenu onder profile zou staan.. Waarom niet gewoon bij options (>controls) .. Wat is Col de Turini (en soortgelijke) echt een schijtbaan zeg. Veels te lastig op die smalle wegen langs die bergen Wel uitdaging tho.
Gevonden op Thrustmaster TX facebook pagina Tip van Thrustmaster DiRT RALLY on PlayStation 4 & Xbox One TIPS: Force Feedback settings Thrustmaster Wheels. About the Rotation Angle, in OPTIONS / CONTROLS / ADVANCED WHEEL SETTINGS To optimize the gameplay, we recommend you to: Step 1) Access to CALIBRATE DEVICE and calibrate the steering wheel: # 1080° for T150, T300 & T500 wheels # 900° for TX Wheels Step 2) Activate SOFT LOCK option. Once the process is completed, the wheel Lock will be automatically adjusted to your cars. Remark: To match the same ratio as the cockpit view go to OPTIONS / PREFENCES / COCKPIT DRIVER & WHEEL then select WHEEL ONLY About the Force Feedback, go to OPTIONS / CONTROLS / VIBRATION & FEEDBACK To optimize the general feeling, you can try these settings: # VIBRATION & FEEDBACK = On # SELF ALIGNING TORQUE = 125 % for T150 - 95 % for T500 % - 125 % for T300 % - 77 % for TX • Self Aligning Torque is one of the most important setting • You can reduce this setting (not too much to keep related effects) for recent cars with small rotation angle or for dirt tracks • You can increase this setting (not too much to avoid wheel clipping) for old cars with big rotation angle or for ice tracks or snow tracks # WHEEL FRICTION = 0% for T150 & T500 - 15 % for T300 & TX (keeping low the Wheel Friction setting is important to avoid not natural friction on the wheel) # TYRE FRICTION = 100% for T150 – 90% for T500 - 150 % for T300 & TX # SUSPENSION = 100% for T150 – 90% for T500 - 150 % for T300 & TX # TYRE SLIP = 100% for T150 – 90% for T500 - 150 % for T300 & TX # ENGINE = 100% for T150 – 90% for T500 - 150 % for T300 & TX # COLLISION = 125% for T150 – 100% for T500 - 150 % for T300 & TX # SOFT LOCK = 150 % for all wheels # STEERING CENTER FORCE = 100 % for all wheels Fell free to share our settings to the racing community smile-emoticon
Pfff dat kun je wel zeggen inderdaad haha, heb tot nu toe het 1e championship (of hoe ze het ook noemen) in Griekenland gedaan met de Renault en wat kan het spel afstraffend zijn zeg. Zit je op 80% van de stage.. hup de greppel in. En vervolgens 10x restarten omdat ik het foutloos wil doen . Het ziet er wel heerlijk uit zeg, ben ook zeker benieuwd naar de sneeuw/bos/modder omgevingen. Dirt 3 bijvoorbeeld met Gykmana etc was ook tof, maar ben blij dat er nu weer een rally game is met fatsoenlijke rallystages. Puur voor deze game lijkt me een stuursetup genieten to the max.
Heb hem nu ook een paar dagen en toch wel erg onder de indruk. Helaas geen tijd gehad om het in mijn stoeltje te doen, maar met de controller al de nodige lol gehad. Ik ben zelf juist weer blij dat er niet z'n terugspoel optie in zit,.... was er nooit in racegames en nu zit het er nagenoeg in elk spel standaard in. Gewoon eruit met die zooi en weer old-skool racen!!
Zo ook maar eens aangeschaft. Rally games liggen mij wel maar bij WRC 5 en Sébastien Loeb Rally Evo toch altijd een twijfel gehad om deze te kopen. De game is nu aan het downloaden dus dat duurt, helaas, nog wel eventjes. Ben benieuwd na al die goeie reacties. Wat zijn de beste settings als je gamed met een controller?
Yep is prima te doen inderdaad. Je moet ff kijken wat je chill vind. Het is namelijk of een snelle reactie op je input maar dan wordt hij twitchy, of hij wordt wat vloeiender maar dan zijn snelle correcties lastig. Ff kijken of ik zo tijd heb om mijn settings op te zoeken, al is dat echt je eigen voorkeur. Dit is met controller gereden met twee uurtjes controller ervaring of zo:
Ik heb, om even te kijken hoe het allemaal werkt, een league opgezet, hier: https://www.dirtgame.com/uk/leagues/league/33224/xbw-league-1 Als het goed is is die open tot zondagavond.
Lachen.. zal daluk eens via laptop kijken.. zo via de tel lukt join league niet Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk