ik had het met deel 2 ook al, als er dan in multiplayer een nieuw deel van het level werd geladen liep de xbox vaak vast... dit is ook de reden dat ik sc3, voorlopig, nog niet haal. zeker als ik al deze recties zo lees. blijft raar, halo 2 en andere spellen gaan perfect, maar sommige spellen
cutscenes gaan bij mij ook stotterend, best irritant ik gebruik thompson drive, maar of het echt aan dat ligt
Idd, ze haperen best erg, het loopt niet lekker vloeiend. Nee, ligt niet aan je drive. Ik heb de nieuwste drive (Philips) en hebe r ook last van. Ik vrees dat de xbox het gewoon niet helemaal aankan. Me xbox is 4 maanden oud, dus daar zou het vast niet aan liggen.
Ok ik weet nu zeker dat het aan me xbox ligt. Want bij een vriend van me doet het spel het wel. En bij mij niet, heb een thomson drive en hij ook.
Lul niet man Als er een spel last had van haperende cutscenes en filmpjes is het halo2 wel. Verder heb ik er ingame helemaal geen last van.
hm, lekker dan. Ik ben van plan om em te gaan kopen maar als ik dit zo hoor... m'n xbox is 2 jaar oud ofzo maar 't zou toch bagger zijn als je dan al niet meer de beste games kunt spelen.
zoals ik het zei had ik dat ook met GT4 en was bang dat het dus ook met splinter cell zou gebeuren en dacht dan kan ik nog altijd hem voor de xbox halen (xbox doet alles het tot nu toe, ps2 een ding niet) maar als ik dit hoor heb ik er tot nu toe geen spijt van dat ik ps2 versie heb want hij doet het tot nu toe goed op elk moment.