ik denk dat ik gewoon een nieuwe ga halen met een memory-unit. Voor die 20 euro heb ik net zo lief een extra controller erbij. Kan nooit kwaad. In ieder geval bedankt.
Maar wat ik nu vergeet. Hoe verklaar je het dan dat hij nu in 1 keer wel alle gekopieerde muziekcd's afspeelt en ook gekopieerde films? Dat snap ik dan niet helemaal. wat heeft dat te maken met het 'doodgaan' van de lens?
zowwwww das echt kut man...ik heb het zelf ook al een keertje gehad dat hij een spel niet deed...dus ik opnieuw aanzette...deettie ut nog steeds(disc may be damaged of dirty) dus ik stroom eraf disc voor de 2de keer schoonmaken.... stroom weer aansluiten en toen wassut opgelost....mischien helpt dat bij jou ook wel(als je het al neit hebt geprobeerd)
Schoonmaken Hebben jullie al eens een spuitbus met lucht gekocht en hiermee de DVD drive van binnen schoongespoten? Werkt zeer goed. Met die DVD drive is echt niets mis.
ik heb een dvd lens cleaner gekocht maar steeds als ik hem erin stop zegt ie dat hij de cd niet herkent.. weet iemand wat ik moet doen?
Had je een CD cleaner gebruikt of een DVD cleaner. Want als je de CD cleaner hebt gebruikt kan je het alleen maar erger maken geloof ik. Wij hebben zo'n CD cleaner, en daar staat zoiets op de achterkant als: Niet in een DVD speler stoppen. Dit kan schadelijke gevologen hebben voor uw DVD speler. Dus misschien viel het best mee, en heb je het erger gemaakt.