1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Disc may be damaged or dirty?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door XguidoX, 22 nov 2004.

1. Tomschayk

Tomschayk ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik gewoon een nieuwe ga halen met een memory-unit. Voor die 20 euro heb ik net zo lief een extra controller erbij. Kan nooit kwaad. In ieder geval bedankt.

2. Tomschayk

Tomschayk ...

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat ik nu vergeet. Hoe verklaar je het dan dat hij nu in 1 keer wel alle gekopieerde muziekcd's afspeelt en ook gekopieerde films? Dat snap ik dan niet helemaal. wat heeft dat te maken met het 'doodgaan' van de lens?

3. joker???

joker??? A.k.A TheeDoekjE

Leuk Bevonden:
    0
    zowwwww das echt kut man...ik heb het zelf ook al een keertje gehad dat hij een spel niet deed...dus ik opnieuw aanzette...deettie ut nog steeds(disc may be damaged of dirty) dus ik stroom eraf disc voor de 2de keer schoonmaken.... stroom weer aansluiten en toen wassut opgelost....mischien helpt dat bij jou ook wel(als je het al neit hebt geprobeerd)

4. Tomschayk

Tomschayk ...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik nog niet geprobeerd. Dadelijk eens ff proberen. Bedankt voor de tip gast.

5. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schoonmaken

Hebben jullie al eens een spuitbus met lucht gekocht en hiermee de DVD drive van binnen schoongespoten? Werkt zeer goed.

Met die DVD drive is echt niets mis.

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    waar kun je die kopen ?

7. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de betere computeronderdelenzaak (mooi scrabble woord).

8. josseoosterkamp

josseoosterkamp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een dvd lens cleaner gekocht maar steeds als ik hem erin stop zegt ie dat hij de cd niet herkent.. weet iemand wat ik moet doen?

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ja de juiste dvd lens cleaner kopen , die voor psx2&cpu werkt volgens mij wel goed op je xbox (frs)

10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoort dat je dat beter niet kan doen

11. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    welke wel dan

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Had je een CD cleaner gebruikt of een DVD cleaner. Want als je de CD cleaner hebt gebruikt kan je het alleen maar erger maken geloof ik. Wij hebben zo'n CD cleaner, en daar staat zoiets op de achterkant als: Niet in een DVD speler stoppen. Dit kan schadelijke gevologen hebben voor uw DVD speler. Dus misschien viel het best mee, en heb je het erger gemaakt.

Deel Deze Pagina