Disc read error als spel geïnstalleerd is?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door santolman, 20 dec 2010.

1. santolman

santolman Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    ik heb een vreemd probleem met mijn xbox360...
    Eerst werkte alles goed, ik had Call of duty black ops op mijn harde schijf van mijn xbox geïnstalleerd, alles werkte goed totdat ik opeens een disc read error kreeg als ik het spel 5 minuten speelde. Ik dacht dat het dus aan mijn disc lag ook al was hij geïnstalleerd. Toen ben ik dus terug gegaan naar de game mania en ik kreeg een compleet nieuwe disc, ingesealed en wel. Thuis weer geïnstalleerd op xbox360 maar weer hetzelfde probleem. toen dus gewoon via het schijfje gespeeld, dat werkte dan weer wel :').

Het probleem is nu dat mijn xbox regelmatig krassen op mijn discs maakt, ik installeer daarom alle spellen zodat mijn xbox de disc niet telkens hoeft te lezen en dus geen krassen maakt, maar omdat dat dus bij Call of Duty black ops niet werkt (bij alle andere games werkt het prima) ben ik nu al 2 keer naar de game mania gegaan om krassen te laten verwijderen..

Zou dit aan de harddrive liggen of aan de xbox, en kent iemand misschien een oplossing voor dit probleem?

Bedankt.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je heb 't ook al eens geprobeerd om de cache leeg te halen, de game te verwijderen en weer opnieuw te installeren?

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Als je Xbox 360 krassen maakt op je discs, kun je beter een retourtje Duitsland voor 'm kopen. Als 't goed is heb je er daarna geen problemen meer mee:)

Deel Deze Pagina