Even ter verduidelijking, ik vind het niet ZOVEEL geld waard, en heb het vaak gespeeld aangezien ik enkele maanden aan de amerikaanse en europese beta's heb deelgenomen, en tegenwoordig (laatste 2 weken) onder iemands ander account kan spelen op verschillende tijden
Ik vind dit spel duidelijk niet de naam rpg waard, meer een avonturengame dat rpg elemanten heeft, net zoals warcraft 3 rpg elementen had. Dat jij je erg inleeft is is natuurlijk bij iedereen anders, echter de conclusie die jij trekt vind ik overigends erg vaag, als je je goed kan inleven in personage is het een goede rpg?, lol, ik leef me altijd erg in in Lara Croft, Dt Freemen, Sonic the hedgehog enz. beetje vage term die jij hier nu oppert
Zoals eerder gezegt ik vind WoW geen slechte game, wel een game die te erg gemaakt is voor de mainstream, zo is het battlesysteem erg simpel, waardoor het levelen totaal geen stimulans is voor mij om te spelen, verder vind ik de opdrachten eentonig, gelukkig maken de pvp servers veel goed, maar dit weegt niet op dat dit geen rpg is ala morrowind, kotor of mischien zelfs final fantasy (ook erg open voor mainstream),
Vertel mij eens wat de voordelen van WoW zijn ten opzichte van andere mmorpg's? Het enige voordeel waar ik op kan komen is dat het erg makkelijk is om snel in te stappen waardoor je je dus sneller in kan leven wat jij als voordeel beziet, of mischien dat je fan bent fan het warcraft universum waardoor alles er bekend en met goede sfeer uitziet, ik denk dat je zelf ook wel snapt dat het geen kotor spel is, meer een hack en slash game met level systeem en beroepen die je kan leren die voordelen hebben, voorderest is dit gewoon niet de naam rpg waardig en vind ik een WoW discussie hier dus eigenlijk ook niet echt fijn in dit topic aangzien het hier gaat om de kosten ervan niet inhoudelijk over het spel
Conclusie: ik vind WoW het geld niet waard, wil je een goede mmorpg die wat moeilijker is en wat meer vergt en gratis is koop guild wars, houd je niet van rpg's dan is WoW een goede optie voor jou omdat het rpg elemant helemaal naar achter is gesteld, houd je niet van maandelijks geld betalen voor een spel, blijf dan maar kluizenaar want mmo games worden de toekomst, en ik zal niet vreemd staan te kijken als dat geld met zich meebrengt (verlangt naar halo 3 als mmo game
)
Klik om te vergroten...