Niks? Je ziet toch duidelijk dat de ''aankondiging'' is geplaatst op een blogspot en laat dat nou net het laatste zijn wat Konami zou doen. Op een blogspot kan iedereen gratis zijn verhaal kwijt, dus dit is niets meer dan lulkoek Maar nogmaals een bevestiging van Kojima pas geleden: Bron
Ja klopt, je hebt gelijk. Niet gekeken naar het webadres is inderdaad een blog van iemand. Maar los van de 1 april grap, de kans is imo nog steeds redelijk dat die na enige tijd op de 360 verschijnt.
laten we dat maar hopen dan [e] ghehe het probleem dat het spel te groot zou zijn voor de 360 is ook opgelost moest dr wel om lachen
i agree... mn hart stond weer op volle toeren toen ik las dat MGS4 toch wel zou komen, alleen toen ik verder las en het duidelijk werd dat het om een grap ging begon het als koek in mijn maag uit elkaar te vallen
Konami moet een keer nadenken en MGS4 gewoon uitbrengen op de 360 want die PS3 verkoopt voor geen meter. Wat maakt het nu uit dat je het spel uitbrengt op 2 systemen? Enig idee hoeveel winst ze daarmee kunnen genereren? Damn, wat een dumbasses daar zeg...
Gellukig blijft MGS 4 nog steeds alleen voor de PS3. De 360 kan best leven zonder MGS. Maar ik heb toch een PS3 dus laat maar lekker exlusief blijven.
ja van mij moet die niet op de 360 komen zo een een game is voor de PS3.voor dit game ga ik hem kopen
Het maakt toch niet uit of een game op meerdere systemen uitkomt. Zolang het de kwaliteit van het spel maar niet in negatieve zin beinvloed. Dat elke console z'n first party games heeft is begrijpelijk en logisch. Maar konami is niet first party en kan veel geld verdienen door mgs 4 op de 360 te brengen. Ik denk dat M$ ook wel bereid is veel geld ervoor uit te geven. Want door MGS 4 op de 360 te hebben zullen er meer 360 worden afgezet daar in japan.
tegen die tijd is de PS3 denk ik wel goedkoper hij komt pas 2008 en ikzelf heb het er eerlijk gezegd wel voor over
dan gaat dit miss ene game worden van €670,- maar ik denk dat konami min of meer gedwongen word deze ook naar de 360 te porten als ie voor de ps3 niet genoeg gaat verkopen. bij MGS3 kon dat makkelijk gezien de hoeveelheid ps2's er opdat moment in circulatie was. bij dit spel heb ik daar wel mn twijvels over... dus er is altijd nog hoop [e] @ s0kkie, dan is de ps3 ongeveer ander half jaar uit... de 360 is dat nu ook wel zo'n beetje... en daar word ovlgens mij zelfs nog niet over prijsverlaging gesproken @ MS
Kan hier geen slotje op trouwens aangezien het spel toch niet voor de Xbox 360 gaat verschijnen. Het is imo volkomen nutteloos om over de 360 versie te blijven praten.