En ik snap niet hoe sommige hier er bij komen dat de PS3 niet goed verkoopt. Het is bijna de snelst verkopende console ooit in UK alleen de PSP verkocht in het eerste weekend beter. En ik denk dat de 360 over een jaar of 2 gewoon word ingehaald door de ps3.
Dat veel games op verschillende consoles komt, vind ik niet erg. Maar mgs4 moet gewoon een ps3 exclusive blijven. Waarom, omdat ik wil, dat HK de ps3 zijn kracht gebruikt. Games die op meerdere consoles komen, worden meestal hoofdzakelijk ontwikkeld voor de console die het makkelijkst is om voor te ontwikkelen. En dat is de xbox 360. Daardoor gaat de ps3 versie nooit het optimale uit de ps3 halen. HK daarentegen, wil zoveel mogelijk uit de ps3 halen. Daarom niet puur op grafisch vlak, maar ook op het vlak van AI, menselijke emoties, phisics, animatie,... Dus laat deze game aub exclusive blijven. Waarschijnlijk zal Microsoft Konami al geld geboden hebben, kan ook niet anders, aangezien Microsoft zich enorm focust op third party titels voor zijn console. Maar ik denk dat HK zich niets aantrekt van het geld, en gewoon voor de perfecte afsluiter gaat die de ps3 kracht laat zien . Dit is namelijk zijn laatste game als director... ps: Maarja, het zou natuurlijk kunnen dat mgs4 ooit naar de 360 komt, maar dan moet die game wel volledig herontwikkeld worden...
Dit is gewoon een mening. Ik heb gewoon zo gevoel dat de verkoop van de PS3 enorm gaat toenemen in de komende jaren (mischien door een prijsdaling). Dus nee ik heb er geen argumenten voor. Het is gewoon een gevoel dat nergens op gebaseerd is. Ik kan er natuulijk helemaal naast zitten
Dit is geen mening. Dit is waar. PS3 verkoopt inderdaad veel beter dan de 360 destijds met de release. Iedereen denkt dat de PS3 niet goed verkoopt omdat er zoveel niet verkocht zijn. Dit heeft alles te maken met de voorraad in het begin van de 360 waren er gewoon meerdere malen minder 360's te koop dan dat er ps3's te koop zijn op het moment. Mensen bazeren het succes van een spel maar al te graag op de voorraad. Maar het gaat er om hoeveel er daadwerkelijk verkocht zijn. Er kunnen er misschien nog wel veel in de winkel zijn blijven staan maar er zijn er zeker meer verkocht dan bij de 360 launch. p.s. ik ben geen sony fanboy totaal niet zelf. Ik vind de 360 ook beter dan de PS3 dit heeft te maken met het aanbod aan echt goeie games. Daar waar sony imo alleen MGS4 heeft.
Voorlopig komt MGS4 niet uit op de Xbox 360. Als er een officiele aankondiging komt wordt de thread heropent.
Kan misschien aan mij liggen, maar ik haal hier niet echt uit dat er een 360 versie aankomt. Alleen dat het mogelijk zou zijn om de game in de huidige vorm naar de 360 te brengen, maar niet dat die er ook daadwerkelijk komt.
Typisch voorbeeld van een Nederlandse site die verkeerd vertaald: Het enige wat hij zegt is dat de ontwikkeling van de game niet is beïnvloed met het idee in het achterhoofd van, oh dit moet ook op de 360 kunnen. Hij is ontwikkeld op en voor de PS3.
Dat is nog steeds niet duidelijk. In het meest positieve krijgen we een port van de PS3 naar X360 en in het slechtse geval krijgen we niks. Aangezien ik MSG1+2 geweldig vond en deel 3 ruk hoop ik dat ALS 4 naar de x360 komt meer op de eerste 2 delen lijkt.
Eh nee, dit is zijn antwoord op de vraag of de ontwikkeling van de game beïnvloed is met in het achterhoofd wellicht een 360 versie. Kojima vorige maand nog: Konami vorige maand:
Wat is exclusief tegenwoordig. Een half jaar na release worden veel games alsnog gewoon multi-platform.
Allemaal wel leuk en aardig, maar hij heeft niet glashard ontkent dat ie niet naar 360 komt. Alleen dat ze de game specifiek voor de PS3 ontwikkelen. Zoiets gebeurd natuurlijk wel vaker, om daarna een game alsnog multiplatform uit te brengen. De geschiedenis leert ons dat zo lang het niet glashard wordt ontkent, dat er een grote kans is dat ie toch nog multiplatform wordt. Ook al zo een wazig zinnetje: dat noem ik nou niet bepaald ontkennen he
Konami en Kojima hebben het wel gezegd. Aangezien er momenteel geen sprake is van een 360 versie en er geen officiële aankondiging is, gaat deze thread dus weer op slot.
Ik denk trouwens dat MGS4 nu daadwerkleijk naar de Xbox 360 komt in 2008 en de PS3 versie komt in 2007 bewijs? Originele trailer E3 Remix trailer Tevens zag je 2 data staan 2008 (streep) 2007. Ik denk dat konami dit filmpje op E3 bij de microsoft speech als start laat zien, maar alleen met de 2008 datum Dus de thread gaat weer open tot er eindelijk duidelijkheid is. Dit gerucht blijft namelijk door gaan Edit: Thread open gedaan voor discussie en nieuwe inzichten. Titel aangepast
Dan wil ik ondertussen ook verwijzen naar een, ondertussen al aangepast bericht afkomstig van Destruciod. Er is zelfs wat overeenkomt met wat Fardo denkt: Ik ken de site niet, maar volgens velen is dit destructiod een redelijk betrouwbare bron. Dat neemt natuurlijk niet weg dat dat beeld van de Remix trailer gewoon een grote fout kan zijn. Bovendien denk ik, dat Sony wel wat geld zou neerleggen om van deze game toch nog een tijdelijke exclusive te maken. Ik denk dus dat een mogelijke 360 versie zeker nooit officieel gaat worden voor een paar maanden na de PS3 release.
Sony kan natuurlijk veel betalen om die exlusiviteit te blijven houden. Maar MS zal natuurlijk weer veel meer betalen, zodat die ook op de 360 komt. En als een game op meerdere consoles komt zal die ook meer winst maken, en vooral bij een game als MGS.