oke... waarom moet je als een bitch reageren? kop in de baas reed?? het is nog altijd reet.... stupid fuck... volgende keer als je als een BITCH doet... kan je beter je spelling checken... dat van reclame maken was sarcasme... als ie bij de e-plaza voor 6 euro ligt zeg ik het ook.... het punt is gewoon... er moet iets aan gedaan worden... of gewoon in andere mensen hun thread posten en anders een overzichtelijke koopjes thread dmv een sticky die alleen te editen is door mods...
je zegt dat de verkoper zoveel mogelijk winst wil maken... oke dat mag... maar dan wel op een eerlijke manier en niet dmv oplichterspraktijken... hoe je het ook wend of keert het is laag om iemand bv. quantum redshift voor €15,- te verkopen terwijl ie €7,- nieuw kost... en als de verkoper het niet weet... dan post iemand in z'n thread en vermeld dat.... zodat diegene niet iedereen die geinterresseerd is hoeft te pm-en... anders kan de verkoper ook zoiets hebben van fuck't als iemand het voor 15 wil verkoop ik em voor 15
niet jij sostic waar staat bitch doen?... schele mothafucka... het is jouW nederlands is beter he.... strondrand? de enige strondrand die te bekennen is is aan je vingers... door al die SHIT die je typt
Ik weet dat het sarcasme was maar alsnog is het niet nodig! Ik ga hier geen scheldwoorden gebruiken, dat is hier niet voor nodig. Het is een open discussie en hier kunnen zoals in discussies worden gedaan gepraat worden over iets. Dit geld voor zowel jou als voor de andere gasten die hier posten. En er hoeft niks aan worden gedaan dan alleen de faq worden aangepast met 1 enkele regel: "Er wordt niet offtopic gepost in een xbazar thread ook al gaat het hier om een post die te maken heeft met het bedrag dat de verkoper eist." Ik hoop dat je zelf ook inziet dat er de lol vanaf gaat als jij alleen maar in die mensen hun draden zit te posten terwijl hun gewoon willen verkopen/ruilen. Zoals jij zelf weet ben jij degene die verkoopt dus ook de prijs zelf mag weten, mag dit nou hoger of lager zijn dan de verkoopsprijs op dat moment. Een speciale thread is ook niet nodig om dat iedere newbie of wie dan ook weet dat de actuele prijzen altijd te vinden zijn bij b.v. www.freerecordshop.nl, www.dimensionplus.nl en dat kunnen ze heus wel zelf vinden zonder jouw hulp.
Okee nu maar weer ontoppic. Ik vind het idee van Jermain wel goed alleen dan moet er wel iemand zijn die altijd alle prijzen bijhoud en ze meteen update dus als alleen mod's kunnen posten werkt dat ook niet want dan moet je eerst een mailtje sturen en dan wachten tot ze een keer tijd en zin hebben om het te updaten. Tegen de tijd dat dat gebeurt is is de prijsverlaging al lang geen nieuws meer. Maar de koopjes thread zou wel een stuk overzichtelijker moeten want zo kun je niet echt goed en snel zoeken of een spel ergens al goedkoper is geworden.
daar noem je 2 sites... oke... maar vind maar 's een prijs op internet van media markt... of probeer de zoekfunctie van de bartsmit maar eens te doorgronden.... ik zeg gewoon dat het beter is als er een overzichtelijke "koopjes" thread komt... want die thread die er nu is ben je uren bezig om het goed door te lezen.... (en van dat gescheld.... ik laat me alleen niet zomaar een asskisser noemen dat is alles... dan scheld ik ook)
Nee dat snap ik Maar jij typt ook niet fantastisch om het zo maar even te noemen. oh my god stel je niet aan schaap
ik weet bijna tot 100% zeker dat als er zo'n draad zou komen dat deze ook weer onoverzichtelijk wordt of hij wordt niet constant geupdate en dan heb je weer precies hetzelfde probleem dat jij (en andere) in de verkopers zijn thread gaan posten over hoeveel deze kost in de winkel. Hoe dan ook je komt weer bij hetzelfde punt aan en dat is dat jij (en andere) gewoon niet in de verkopers thread moet posten. PM is goed idee....verder mag de verkoper dan beslissen of hij zijn prijs verlaagd of niet. Mag ik hierbij nog vermelden dat blijkbaar ook de mods het met mij eens zijn: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=29557 have a look, daar wordt duidelijk gezegd wanneer je wel en neit mag posten. Wat jij (en andere) doet mag niet.
mooi punt , kan ik me alleen bij aansluiten err0r. * heeft glaasje water gedronken, verontschuldigd zich aan Jermain.
maar dat is dus mijn punt... als hij dat niet doet... word er opgelicht... en aangezien ik m'n medemens liefheb... (op bepaalde mensen na...) zie ik dat liever niet gebeuren... en als het zo de enige manier is... tja...