Dat hij dan iemand oplicht ben ik het ook niet mee eens. Als ik in een winkel zeg dat een bv een spel elders goedkopers is en hij verlaagt de prijs niet direct is het toch ook geen oplichter.
aan de ene kant help je medemens aan de andere kant verpest je iemand anders zijn thread oftewel doe je het tegenovergestelde van je medemens helpen. dus.....?
Ik denk dat jermain maar de waakengel van Xbazar moet worden. Dan kan hij iedereen waarvan hij het gevoel heeft dat hij opgelicht wordt een Pm sturen en dan wordt er geen enkele thread verpest door iemand anders.
nou opzich ik waardeer je gevoel voor "gerechtigheid" maar vraag jezelf wel ff pas wie je bent om tegen de regels in te blijven gaan die ze in de faq hebben opgestelt.
ja kijk als je het zo gaat bekijken word je overal opgelicht, die schoenen die je aanheb kosten om te maken nog geen 15 euro maar je koopt ze toch wel voor ong. 100 euro. Je kan lullen wat je wilt maar je krijgt het niet goedkoper. Pure winst gewoon, het hoort gewoon in deze business.
zeg we hoeven hier geen quotes te gaan gebruiken van The Matrix Reloaded he, laten we het eventjes begrijpelijk houden voor de anderen. Ik snap het nog steeds niet, je wilt iedereen helpen (je medemens) maar toch post je in iemand zijn thread en verstoor je het plezier van koper en verkoper. Als jij nooit had gepost in zijn thread had hij misschien een leuke deal gehad en zoals ik al eerder zei de koper is hier degene die bied en dus ook alles mag uitzoeken voordat hij biedt. En zoals eerder gezegd heeft hij jou daarbij niet nodig.
Ik vind dat iedereen de regels wel te discussie mag stellen alleen of er iets mee gedaan wordt is natuurlijk de vraag.
precies dat is wat we hier doen, maar het kwaad is al geschiede voordat de discussie is begonnen. Dus dat zijn duidelijke overtredingen van de faq op dat moment. geen wonder dus dat zelfs een mod jermain hierop terecht stelt.
dat vond ik niet echt terechtstellen... als jij die link niet had geplaatst had ik het niet eens gelezen
dank je.. ik ben er ook heel trots op... als je iets op straat gooit ga je toch ook niet terug om te kijken of het er nog ligt?
Hahaha, nee goede je vergelijkt je eigen posts met vuil op straat. Had m zelf niet beter kunnen verzinnen.