Discussie: Wat vinden jullie qua grafische vormgeving het mooiste spel?

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 20 apr 2003.

1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

nou niet echt. Volgens mij heeft unreal championship toch echt een iets andere engine dan splinter cell.

btw: er bestaan een edit knop:9

2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Steel Battallion is ook errug mooi, de lichteffecten zijn toppie, maar jammer dat je zoveel grijs, zwart en groen ziet!

(er mocht dus meer kleur in)

Laatst bewerkt: 20 apr 2003
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Pardon?

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zelda The Wind Waker is een GC spel

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, ik bedoel dit!

6. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Panzer Dragoon Orta, Splinter Cell, Halo en DOA3 vind ik tot nu toe het mooiste dat ik heb gezien op de XboX.
    Eigenlijk komt PDO voor mij op de eerste plaats, qua graphics dan, ziet er top uit en loopt ook nog eens vloeiend.
    En wat ik heb gezien van screenshots moet Dues Ex ook om te smullen zijn 8)

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    De Xbox heeft betere, snellere hardware, 'k vind hem er beter uitzien, heeft al een ethernet kaart en ook nog eens een harddisk. Hijs ook nog eens goedkoper dan de Gamecube en er kan veel meer op de DVD's vd Xbox dan de kleine schijfjes van de Gamecube, terwijl je er evenveel voor betaalt.

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    PDO heeft duidelijk de mooiste graphs, plus mooiste design van de werelden.. zelfs zelda kan niet op tegen de werelden van pdo, als is dit persoonlijk...
    halo vind ik egt niet zo heel mooi, en splinter cell heeft momenten dat het egt super mooi is, maar als een spel egt voor de graphs gaat en ik zie iemand half door een muur liggen dan irriteert me dat.. maja das ook persoonlijk, halo en sc zijn natuurlijk grafisch heel mooi, maar tog vind ik ze niet genoeg afgewerkt wat bij pdo wel het geval is..

9. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    jah, als ik iemand met Splinter Cell heb vermoord of neergeslagen en ik leg um tegen een muur aan, ligt z'n halve lichaam door de muur, en als je naar de andere kant van die muur gaat zie je dat deel er ook nog uitsteken, maar volgens mij kan je die grafische foutjes gewoon niet verwijderen!

10. ikah

ikah Guest

ik heb nu net splintercell en zit in level 4 de graphics zijn bijzonder mooi de omgevingen enz toch vind ik sc niet het mooiste spel op de xbox de gezichten zijn niet bijzonder gedetallieerd dat zie je goed in de filmpjes ik vind doa3 sterker en doax is ook mooi alleen lang niet zo mooi als iedereen zegt daar vind ik de bloemen niet echt mooi, ze bewegen niet eens mee..
    Halo vind ik mooi maar zitten een aantal bugs in.
    PDO heb ik nu een demo van ,en wat ik gezien heb is schiterend.
    tot nu toe vind ik doa3 het mooist.

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Splintercell, heeft schitterende lichteffecten/schaduwen en een mooie sfeer.

12. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    splintercell en pdo, maar toch vind ik stilletjes dat metroid prime de mooiste omgevingen heeft...

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    metroid prime heeft zeker niet de mooiste omgevingen, kijk nog maar is goed naar pdo..

14. Ik vind Halo2 nu al het mooiste spel en Fable. Ze zijn zo gedetailleerd. Die gezichten van fable die lijken wel echt. Bij Halo2 zijn die lichteffecten heel mooi en veel detail op zijn pak bijvoorbeeld.

Als ik moet kiezen voor spellen die nu uit zijn, dan kies ik Splinter Cell. De bewegingen zijn zooo soepel en die schaduwen zijn top. Bewegende gordijnen lijken wel echt. Ik vind alleen muren niet zo best. Die lijken wel van karton. Ook zie je die mannetjes door de deur als ze daar tegen lopen.

15. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik PDO. Omdat dat spel echt sfeer heeft terwijl het een heel simpel spelletje is. Gewoon top gedaan

En natuurlijk de zelda games. Die blijven voor mij echt top qua vormgeving.

Splinte cell is wel leuk gedaan maar vind ik niet top.

16. ikah

ikah Guest

Splinte cell is wel leuk gedaan maar vind ik niet top.

daar ben ik het mee eens de schaduws en zo zijn prachtig maar nogmaals in de filmpjes zie je dat de gezichten helemaal niet zo gedetallieerd zijn en als je een popetje inn een kast verstopt zie je vaak de benen door de muur.

17. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell mag grafisch wel uberscherp zijn maar ik vind de sfeer ver te zoeken, ondanks de wat simpelere vormgeving vind dan een spel als Metel Gear Solid 2 uiteindelijk beter uit de verf komen.

Qua character-weergave kan IMO geen een spel tippen aan de Dead or Alive serie, dat ziet er gewoon perfect uit, soepele animaties, strak vormgegeven en heel weinig kartelrandjes, iets wat ik bij Splinter Cell wel degelijk meer tegen kom.

Cell-shaded graphics zijn weer een heel ander verhaal, niet te vergelijken met games die fotorealisme willen evenaren, doel van de graphics in deze games zijn juist om een tekenfilmwereld te evenaren. Iets wat met Zelda perfect wordt uitgevoerd.

Maar goed, ik ben niet zo'n graphics junkie. Kwaliteit van de gameplay gaat bij mij voor een zo perfect uitziende speelwereld.

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    is zelda TWM al uit????!!!!!

19. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    bij de cube kan je nu ook geimporteerde spellen spelen dus half NL heeft 'm al!

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    tog vind ik dat de wereld van zelda nog steeds niet kan tippen en aan de wereld van pdo, zelda is egt heel leuk neergezet enzo, maar pdo straalt nog meer gevoel uit vind ik..

Deel Deze Pagina