Discussie: Wat vinden jullie qua grafische vormgeving het mooiste spel?

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 20 apr 2003.

1. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, 3 Mei is de officiele release datum.
    Je kan inderdaad met een zgn. freeloader import games op de Cube spelen, zo'n ding kost zelf ook alleen een euro of 40, dus ik denk dat dát wel meevalt. Veel mensen hebben hem echter al gespeeld op de demokits in de winkel (me included).

2. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind amped ook wel een grafisch hoogstandje, met name de bomen zijn erg mooi gemaakt. ik heb nog geen enkel spel gezien die bomen mooier kan weergeven dan dat in amped is gedaan. en bijvoorbeeld het level altibahn waar je een ontzettend ver uitzicht hebt over de bergen is echt verschrikkelijk goed.

3. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    gelukkig is het toch geen opsomtopic geworden applaus voor iedereen.

4. ikah

ikah Guest

hieperdepiep

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    we kunnen het wel, dat fenomeen wat ze argumenten noemen, gebruiken..

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Oeps ::+
    Zie post hieronder. :p

Laatst bewerkt: 20 apr 2003
  7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vond Amped ook de mooiste Xbox titel. Todat ik merkte dat het spel een heel klein beetje last heeft van pop up. (de bomen in de verte) En da's grafisch cheaten. dus de 'mooiste vormgeving Award' krijgt ie niet van mij. Dat krijgt PDO. En dan vooral episode 4, langs het grote luchtschip vliegen. wauw. JSRF is in mijn ogen verruit het stijlvolste spel, met super moie kleuren. en SC heeft voor mij een top leveldesign. Geweldig! Oh ja, en als laatse vind ik dat Halo de mooiste effecten heeft, e zaklamp, een exploderende Banshee, en de granaatexpolises (stof wordt opgeworpen) allemaal schitterend gedaan :p

8. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo 't mooist omdat al het detail zo scherp is uitgewerkt en als je naar dat water kijkt is 't net echt....ga maar eens in Level 2 (halo) maar onder dat waterval staan dat weten jullie wat ik bedoel :)

9. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Doom III voor de PC vind ik tot nu toe het mooiste spel, kwa lightmaps en schadowmaps. Heb een Alpha versie van deze game.

10. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo, PDO en SC het mooist. Halo vanwege de superscherpe textures ( zoom maar eens in op een muur) die nog mooier zijn als in sc of pdo. SC vindt ik er retecool uitzien vanwege de uitstekende lichteffecten,sfeer en oog voor detail(geen kamer ziet er het zelfde uit. En PDO vanwege het fantasievolle design en super stabiele framerate.

11. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel dat ze de shadowmaps in Splinter Cell mooier hebben gemaakt dan in Halo.

Want in Halo zie je nog wel eens van die corrupte schaduwen (soort zaagtanden) en in SC niet. Zal wel komen dat SC een 32bits shadowmap gebruikt (mooier, maar meer rekenkracht nodig) en Halo een 16bits shadowmap.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heel SC is mooier dan HAlo!

13. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Racing Evoluzione het mooiste spel, de wegen en vooral de omgeving is heel mooi, en de auto's zijn ook mooi.

14. ik vind halo,splintercell en mgs 2 de mooiste

15. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Unreal Championship is DUIDELIJK het mooist ga maar eens naar een hoek kijken van dichtbij of naar de licht effecten rookeffecten duidelijk het mooist

het spel zelf zuigt een beetje maar ja

en HALO is totaal NIET mooi eigenlijk zelfs lelijk alleen als je er dicht opstaat is er detail en overgang van gras naar steen is er niet en in de verte moet je helemaal al niet kijken.

16. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja, SC natuurlijk, ten eerste omdat het gewoon een adembenemend mooi spel is, de levels groot en gedetailleerd zijn, geen enkele kamer is hetzelfde, het nieuwe schaduw systeem is werkelijk prachtig... en ja, het is gewoon het mooiste spel.

17. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    w000t nou ik vind dat je volkomen gelijk hebt behalve die zaklamp. doe maar eens coop, en dan gaat 1 persoon aan de ene kan van de muur staan, en de andere persoon aan de andere kant. nou, doe die lamp maar aan.

BOING dat ding schijnt doodleuk door de muur heen...:{

18. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Jah, maar goed, die "effecten" lijken net static images (zijn ze ook???), daar kan je niks mee doen, maar als je door rook of licht gaat lopen met Splinter Cell, vallen die effecten dus te manipuleren en met UT kan dat niet!

19. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Serious? :eek: Is mij nog nooit opgevallen. al zo eens even kijken.

*Loopt naar ze Xbox en start Halo Co-op op :p *

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Splinter Cell staat bij mij op nr.1. Alles is best gedetailleerd en heeft goede scherpe graphics, vooral de schaduwen van objecten & personen zijn geweldig :9
    En het spel heeft een überhoog sfeergehalte om over naar huis te schrijven.

Deel Deze Pagina