1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Discussie: Wat vinden jullie qua grafische vormgeving het mooiste spel?

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 20 apr 2003.

1. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeé wat een vage threadtitel?! Zeg dan gewoon wat is het mooiste xboxspel. Maar in ieder geval.. Ik vind splinter cell prachtig op de xbox, vooral de licheffecten maar de rest is ook mooi, Halo natuulijk, Doa3 ook wel mooi.

2. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Cell Shaded ook een slag apart. En ik vond dat wel goed uitgewerkt bij jsf. Halo is natuurlijk erg mooi. Vergeet Rallisport niet. Vind dat de mooiste race game.

3. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    *Heeft een zwak voor de graphics van DOA3 en DOAX...Gewoon prachtig gemaakt. Splintercell ook top!
    Laat ik Munch's Oddysee ook zeker niet vergeten! Ach, ik vind zoveel games qua graphics gewoon top, maar om er dan één uit te pikken...N0h...Dat zijn gewoon mijn toppertjes :)

4. twist

twist Guest

Transworld snowboarding, heeft mooie envoirements vind ik.
    en Panzer dragoon vind ik ook erg mooi gedaan, sommige levels iets minder dan de andere maar over hert geheel bekeken mooie graphics, oja en natuurlijk Halo....

5. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind pdo, Doa3 en Mech Assault het moois, hoezo omdat ze mooi zijn:D

6. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    halo het detail is prachtig bekijk maar eens een dode covenant ziet er gewoon prachtig uit en de ontploffingen van een ghost of banshee maar splinter cell heb ik niet gekozen want de schaduwen lijken teveel op mannen in de verte

7. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik vind halo helemaal niet echt mooi de tussenfilmpjes zijn ook niet niet echt briljant, maar bij halo boeit mij het niet zo, want de gameplay is perfect ,maar als ik een cijfer aan halo moet geven voor de graphics dan zou het een 8 zijn.
    verder vind ik splintercell heel mooi maar laat een aantal steken vallen.
    rallysport is prachtig en doa3 en nog wel meer games .
    maar de mooiste vind ik DOA3

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    zo jij hebt bij halo zkr nog nooit naar de prachtige lucht en gras en detail op alles gewoon gekeken??

9. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    1. DOA3
    2. Splinter Cell
    3. PDO
    4. Rallisport Challenge
    5. TimeSplitters II (superstabiele framerate en toch goede textures/FX en origineel characterontwerp)

Deel Deze Pagina