discussieprogramma's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ruud87, 8 mei 2004.

1. ruud87

ruud87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet voor school een discussieprogramma opnemen. Ik zat te denken aan het lagerhuis/jongerenlagerhuis. Ik las echter op de vara site dat deze programma's een zomerstop houden.

Ik zou graag wilen weten of jullie ook andere discussieprogramma's kennen met een redelijk niveau en serieuze onderwerpen.

2. Alborz

Alborz Guest

eeuh kijk maar in een threadje over een discussie over ati en nvidia>dan heb je al heel wat

1 persoon vindt dit leuk.
  3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    rondomtien?? BenW?? noem ze maar op

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Weet niet of radio ook mag. Maar vrijdag en zaterdag heb je tussen 8 en 9 discussie programma's voor jongeren (tot 21 oid). Vanavond door de Tros met die dude uit 'dit was het nieuws', radio 1.

5. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Elke werkdag "rond de klok van half elf" heb je Barend en van Dorp, het is min of meer een discussieprogramma. Dit mocht ik als een discussieprogramma gebruiken. Suc6

Laatst bewerkt: 8 mei 2004
  6. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Liever niet over spreken, hier houdt men niet van discussies...

7. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    waarom vraag je dat hier?? je kunt toch gewoon in de gids kijken of op radio. er zijn er genoeg. ben je te lui ofzo??

8. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien zoekt hij daarom een leuke/bepaalde discussieprogramma's. Normaal reageren mag wel. :{

Deel Deze Pagina