1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dishonored

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 20 mrt 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vraagje; in mission 3 kom je van die blinkende (?) assassins in het zwart tegen. Tellen die ook voor de no kills en no alerts? Ik zie ze nl pas als ze voor me staan en dan hebben ze al rode tekens boven het hoofd. En ze zijn vaak met zijn drieen...
     
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Die tellen ook mee ja. En als ze al voor je staan, ben je niet voorzichtig genoeg :9
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Merkte het :)

    3e mission ook complete. Weer no kills, no alerts. Alle runes en charms. Wel 3 paintings gemist blijkbaar.

    En een achievement onterecht niet gekregen (rob safe before giving the code) ...
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mag je die slime spitting plants wel killen ??

    EDIT
    Heb ook echt problemen met de achievements in de game. Heel veel unlocken niet, of pas na meerdere pogingen. Bijvoorbeeld finding emily, ik was al voorbij die missie maar had em niet. Save geladen, stuk opnieuw gedaan eb toen wel. Zelfde wt bonecharms. Bij 10 krijg je een achievement, ik eb er 15 , maar geen achevement....
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2013
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat mag.

    Ik ga straks voor mijn tweede playthrough denk ik, en dat doe ik bij héél weinig games dus dat zegt wel wat :thumbs:
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Game uitgespeeld op low chaos. No kills, no alerts, alle sidemissions, alle paintings alle (!) runes en alle (!) bonecharms. Allemaal in 1 PT! en GEEN achievement voor 10 bonecharms gecollect |:-

    Ga geen 2e PT doen, ken de levels echt te goed omdat ik erg stealthy heb gedaan en alle maps tot in alle uithoeken heb verkend en gecleared.

    Leuke game, al denk ik dat hij aan de korte kant is als je niet voor de stealth way gaat...
     
  7. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh das wel vreemd. Ik had de eerste 2 missies al 10 bonecharms, en kreeg meteen achievement.

    Maar ik moet zeggen dat combat way niet heel erg veel sneller is hoor. Er komen zo veel guards, daar ben je best wel wat tijd mee kwijt, het zwaardvechten enz. Maar het scheelt een uurtje ofzo denk ik
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2013
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb alle bonecharms, maar die achievement niet gekregen. Net een van de laatste levels reload gedaan en de xhoas way ff gedaan voor wat kill achievements. Maar dat gaat echt snel, zeker als je level 2 hebt in die power dat kills direct ash worden. 15 man op me af en no problemo :)

    Maar heb geen zin meer om met 0 skills enzo te beginnen alleen voor een high chaos playthrough. De verrassing is eraf!
     
  9. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Effe een vraag: Ik heb nu effe Dishonored gespeeld, maar sinds het begin zijn mijn graphics echt slecht. Niet niet zo mooi, echt slecht. Lijkt een beetje op Halo 1 graphics. Dit screenshot heb ik niet zelf gemaakt, maar het lijkt een beetje op wat ik heb: [​IMG]

    Hoe komt dit? I shet verkeerd geinstalleerd ofso? Het lijkt wel alsof de graphics uit meerdere lagen bestaat, en de laatste is weggelaten. Hoe komt dit?
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zie aan het screenshot niks raars. Zo ziet de game er gewoon uit. Heeft een beetje een geschilderde look. Wel low res textures van dichtbij ...
     
  11. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een paar walktroughes opgezocht op Youtube, en dat zieter wel allemaal mooi uit. Beetje vreemd.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het enige wat me opvalt aan die screenshot is dat de brightness erg hoog staat

    dishonored heeft ook een in-game brightness setting, misschien daar ff mee spelen
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat vind je op het screenshot dan dat er vreemd uitziet ?
     
  14. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat maar. Zal wel aan mij liggen. Heb nu wat meer gespeeld, en ik raak er aan gewend. Valt allemaal dus wel mee geloof ik.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Het is ook niet de mooiste 360 game. Art style is wel ok vind ik. Maar het is wel echt een leuke game!
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Is het met deze game mogelijk een new game + starten? Lijkt me wel mooi om deze opnieuw te spelen met alle upgrades :)
     
  17. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb het nu wat meer gespeelt, en k vind het zeker weten de beste Stealth game die ik ooit heb gespeeld. Jammer dat ik het niet eerder een kans heb gegeven.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, dat vond ik ook wel jammer. Je begint gewoon wer met niks. Je kunt wel missions herspelen, maar ook alleen met wat je op dat moment had ...
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Thnx.. Zonde.
    Ben nu bij de laatste missie en bijna iedereen is dood }:]
    Ben geloof ik een van de weinigen die niet voor de 0 kills gaat.. hehe
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als je ng+ met alles had kunnen doen, was ik ook nog een keer voor high chaos gegaan. Maar killen is wel enorm veel makkelijker dan stealth. Zeker als je die 'ash' skill hebt ...
     

Deel Deze Pagina