1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dishonored

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 20 mrt 2012.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    100% Mee eens. Maar ook Prey is ietwat ondergewaardeerd. Spellen van Arkane Studios zijn denk ik vooral gemaakt voor spelers die meer waarde hechten aan het aandachtig spelen. Dus veel ruimte voor observatie van de wereld en de karakters die daarin leven. En het daaruit op je eigen tempo bedenken van creatieve oplossingen voor het overwinnen van uitdagingen. Het speeltempo in deze first person actie games ligt altijd iets lager dan bij de concurrentie. Maar dat maakt deze games absoluut niet minder goed. Het tegendeel. Daar moet je van genieten zoals goede wijn. Die "aha-erlebnis" blijft veel langer hangen dan welke andere snoeiharde actiescene ook.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    De eerste Prey game vond ik geweldig de laatste Prey game kon ik dan weer totaal niet inkomen.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Jammer hoor, de nieuwe Prey was erg spannend. Alleen het laatste gedeelte was erg actiegericht en daarom juist minder goed vond ik. Prey is op z'n best met de mimics en wanneer je rondkruipt door ventilatiegaten.
     

Deel Deze Pagina