Het doet mij erg aan Half-life 2 denken met die rijzige tegenstanders en wat betreft de graphics. Alsof het om een hele vette mod van die game gaat. Sfeer en setting hebben echter hun eigen smoel dus ik ben erg benieuwd naar deze game.
Waarom is alles zo groot aangegeven?? Zo doet me het beetje denken aan Dead island helaas maja voor de rest dikke shit! En wat is die gast op die stoel irritant..
Dishonored uit te spelen in twaalf uur Bethesda heeft op hun blog aangegeven dat gevorderde gamers het spel Dishonored in zo'n twaalf uur uit kunnen spelen. Mensen die de tijd nemen en alles verkennen zullen twee keer zo lang bezig zijn met het spel. Naast de langere speelduur zijn er door het spel heen ook veertig 'bone-charms' verstopt waarvan het onmogelijk is om ze allemaal in een eerste keer spelen te verzamelen. De speler zal langzaam mana regeneren waardoor kleine spreuken altijd te gebruiken zijn. De grotere spreuken zullen meer mana verbruiken en dat krijg je alleen terug door 'Piero’s Spiritual Remedy' te drinken. Dishonored komt 12 oktober uit voor pc, PS3 en Xbox 360.
Damn die eerste video is zeker iets voor mij. Zo wil ik het spel ook echt gaan spelen. Ja dit spel komt zeker bij mij in huis.
is een game van Arkane Studios, en wordt uitgegeven door Bethesda, meer niet . Arkane is van Bioshock 2 en Dark Messiah of Might and Magic. Die stealth playthrough is precies zoals ik het voor ogen heb, that's my shit!!!
Ik denk als je de hele tijd stealth speelt en het dus rustig aan doet, je echt wel 15 uurtjes ongeveer bezig zal zijn en dat is prima.
Bizar dat deze thread nog zo weinig posts heeft. Deze game verdient veel meer aandacht. Maar ik ben hier ook schuldig aan eerlijk gezegd, het is een beetje langs me heen gegaan. Heb nu wel 5 min in die video gezien maar ik weet genoeg: Ik ga 'm absoluut halen