Informatieve quicklook van Giantbomb: Click Geen "This is GOTY!@" opmerkingen in deze quicklook. Gewoon een erg goede game, in een unieke setting, met zijn eigen (kleine) problemen.
Nee, slechts 9 story missions, die, afhankelijk van je speelstijl, je in luttele uurtjes kunt completen ...
http://www.rockpapershotgun.com/2012/10/08/wot-i-think-dishonored/ http://www.rockpapershotgun.com/2012/10/08/dishonored-length/
Onzin de game kost rond 20 uur om alles rustig uit te spelen en er zijn veel side missies. Dit is echt een one in a generation topper..
Kijk maar wat reviews. Als je combat style gaat kun je missions soms binnen luttele minuten halen, omdat er slechts een paar honderd meter tussen jou en je target zit. Doe je meer aan exploren en stealth dan is een gemiddelde duur een kleine 20 uurtjes..
Dit soort games zijn gemaakt om stealthy te spelen. Wat ik ook zeker ga doen. Ik heb gister de reviews gezien en meteen besteld
Heb even een rondje Groningen gedaan vanmiddag, maar niemand verkocht hem nog geloof ik. Wel XCOM:EU kunnen scoren though.
Heb 'm bij yourgamezone besteld (sinds vandaag op voorraad). Jammer dat ik het spel na vijven heb besteld. Anders had ik 'm morgen al in huis
Maat van mij heeft hem al en ik zal hem vanavond hebben. Hij zegt dat het een vet spel is echter ga je wel heel snel dood, ben benieuwd. Ik zal hem morgen beginnen te spelen heb er zin an.
10 min gelden online in preorder besteld en kan hem al ophalen bij Game Mania... Werd netjes gebeld.. Peace, Rich_Art.
Een geniaal van Eurogamer hier over de speelduur van spellen en de opvallende mening van sommigen als het om dat onderwerp gaat. Size does matter people... or not. Quote: "DONT GET DISHONRED MATE NOT WORTH THE MONEY MATE ITSONLY 4 HRS LONG" "GOTTA BE XCOM MATE. APARENTLY DISHONORUD IS ONLY 4 HOURS TERIBLE VALUE MATE." "FIFA ALL THE WAY MATE YOU GAY OR SOMTHIN LOL." /end quote.
Hahaha rofl @ deze quote MATE Marreuh gister geinstalled en al gespeeld. alleen begin stuk nog gedaan maar nu al verslaafd! echt een vet spel. Ziet er ook prachtig uit dus hier hou ik me nog wel mee bezig tot AC3 uitkomt
de eerste 2 levels heb ik al 3 uur over gedaan.... Maar inderdaad supertof spel,... mix van deus ex, bioshock, might & magic, crysis