Vandaag laatste dag dat je Disney+ proefmaandje kunt claimen met je Gamepass abo (perks). Wel eraan denken dat je straks je abo op tijd uitzet anders gaat ie automatisch over on een betaald abonnement. Denk dat ik alleen even 2 seizoenen Mandalorian check, en af en toe een film. Staat verder niet zoveel op.
Mandalorian nu 4 episodes bekeken, en best okay. Aflevering wel erg kort, en qua niveau had het ook gewoon een tekenfilm kunnen zijn, maar het ziet er allemaal prima uit, acteerwerk is in orde, zit humor in, en het belangrijkste is dat het vermakelijk is. Als we ieder jaar een gratis maandje kunnen scoren dan is dat genoeg voor mij.
Prijs gaat een paar euro omhoog, en het is een maandelijks bedrag, dus dat tikt al snel lekker aan, en als ik er niet veel gebruik van denk te gaan maken, dan is af en toe een maandje meer dan genoeg.
toch weer afgesloten.. ben zeer benieuwd wat dr straks bijkomt. wanda vision 1 en 2 pakten me niet, maar we zullen ff doorbijten Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Zodra de afleveringen langer worden, wordt de serie inderdaad ook beter. Vanaf aflevering 3 of 4 duren de eps 40 min of zo.
vanaf februari een aantal nieuwe marvel series?. ik hoop ook op meer uit t universum. Vind de huidige disney marvel erg kind vriendelijk gemaakt tov de comics.. vond daarom de netflix vertaling erg cool. soms grof, bruut of ongemakkelijk.. ik hoop met de nieuwe disney+ dat t wat 'volwassener" mag gaan worden... Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk