Ik vind Wanda en die Vision goos de meest kutte characters uit MCU, maar ben wel fan van Marvel. Is Wandavision dan nog de moeite waard?
ja het was een goede aflevering. Al met al .. spoiler iedereen helemaal tot t einde NA de aftiteling gekeken... that had me confused a bit.. Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
spoilet alert Spoiler je zou t kunnen zien alsof dit voor de serie begonnen is vanwege dat de kinderen haar roepen... ze zit volop te lezen, zit ze in een trance/droom staat.. want de kids zijn niet echt. Nadeel/voordeel bij wanda (en dr strange) met al die verschillende realiteiten dat het allemaal mogelijk is. Dat wordt ook leuk met what if... dat waren leuke comics maar wel met vreemde plotjes Ohw en dr werd ook een mooie hint gegeven naar de Secret Wars (met de Kree) die al gehint werd als nieuwe MCU film(serie) Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk /Mod Er zijn spoiler tags als functie, dat is net wat handiger om te gebruiken
Vond wel lekker ja, minder actie dan verwacht maar vooral fijne characterbuilding. Scene met Bucky en de zoon van die buurman was wel pittig.
hij was goed.. voelde m meer als wanda. ben benieuwd naar volgende week! Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
gisteren nog een keer gekeken. de serie voelde op veel momenten als een film aan.. als je bv kijkt naar de intro qua aktie.. qua verhaal was het vreemd dat er verder geen uitleg was na t redden waarom er zoveel enemies(4+ helis) waren voor 1 soldaat... .. maar goed.. Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk