Eerste 2 afleveringen Hawkeye zijn wel vermakelijk met een leuke kerstsfeer. Ook wel weer leuk om een wat kleiner verhaal te hebben.
Cool. Ik denk dat ik deze vanavond ga checken. Of Dopesick. Of beide! Haha helemaal gek joh. Ok doei.
Spoiler Daredevil niet gezien maar Kingpin is toch Fisk uit Spiderman? Moet zeggen dat Hawkeye voor mij tot nu toe de beste Disney+ Marvel serie is
Spoiler: ga kijken OMG kingpin is zo vet daar. Maar idd ook uit spiderman. Maar in daredevil is ie zo bruut
Jup. En eens, super chille wegkijker en voelt echt niet aan als de rest wat semi we maken maar wat omdat het kan, plus gooien wat multiverse story in.
Vond het een beetje saai eigenlijk. Grijpt me nog niet zoals Mandalorian. Weet niet waarom. Hoofdrolspeler is ook beetje kutacteur. Met zijn kunstgebit.
STIJGENDE LIJN STIJGENDE LIJN?!?!?!?!?!?! GAST HET WAS BLOODY AMAZING BOBA STEEK DIE HANDGEMAAKTE BOOMSTAM IN MN KONT HA DA DA DAM HA DA DAA DIE DA DIE DUMMM BEDUM DUM
Hahaha, ik weet al waar ik me aan stoor. Die gast die Boba speelt vind ik echt niet te doen. Met zijn kunstgebit. Volgens mij is hij ook 78 of zo. Zo beweegt hij wel. Hij zou een badass warrior moeten zijn, maar lijkt meer op Obi-Wan Kenobi uit Star Wars IV. Voor de rest vind ik het wel leuk hoor.
Weet niet of Reck aan het trollen is maar de eerste 2 afleveringen waren echt niet boeiend imo. Meest storende is voor mij idd ook de acteur want de actie scenes zien er echt niet uit, lijkt wel of ze die op 0,5x speed afspelen.