Ik roep niet steeds dat alles troep is en ga ook niet lijp op crypto koersen. Denk eerder dat jij niet vrolijk bent.
Ja is wel, maar ze heeft wel wat charisma, waardoor ik haar acteerprestaties vergeef. Die met Tom Hanks? Wel jammer. Tenzij zoon hem wil zien, sla ik die ook wel over denk ik.
Ik had compleet ander beeld van het origineel denk. Het is best een apart rarig sprookje blijkelijk. Ze moeten echt eens Merlijn/Sword in the Stone gaan remaken.
Bruce Banner was toch sowieso al zo? Nu heeft Hulk de persoonlijkheid van Banner, maar dat had hij al een paar films. Sowieso in End Game.
Kun je current smart mcu Hulk niet vergelijken met comic Grey Hulk, oftewel minder krachtig dan reguliere Hulk? Ging sowieso om een semi-potje sparren, dus tja, ik ga er niet van uit dan Hulk full-power ging tegen zijn nichtje. En zij gebruikte techniek. Ach, boeiuh. Je kunt moeilijk de She-Hulk mini-serie beginnen met She-Hulk die in een coma wordt gemept door Hulk. Anyway, alle 7 eps gezien. Serie begon best leuk/sterk, maar is na aflevering 3/4 toch wel teruggevallen in kwaliteit. Is niet superboeiend ofzo. Lijkt nog niet goed te weten wat het precies wil zijn, qua show. Main character(s) (Jen & She-Hulk) is op zich prima, ook qua performance, maar buiten dat is het gewoon nog niet veel. Eerste afleveringen misschien wel gedragen door de leuke cameos van Bruce en Wong, en daarna moet het meer op eigen benen staan en lukt dat nog niet erg.
Ernstige dip in She-Hulk, maar laatste 2 eps waren eigenlijk weer prima. Eerste episode Miss Marvel was leuk, denk alleen niet dat ik binnen de komende 3 dagen dat mijn mini-abo nog loopt de serie af kan kijken. Hopelijk vanavond de laatste 2 eps van Hawkey.