Jaa, episode 3 is ook echt heel tof! Veel toffer en interessanter dan de nieuwe trilogie. Komt die nieuwe film niet al bijna?
Zitten echt toffe oneliners in ja. Serie is vet. Blijf me alleen ergeren alleen aan de extreme slowpace door de wekelijkse uitzendingen.
Ben echt aan het genieten van de content maar het idee dat de aflevering elk moment afgelopen kan zijn is echt een marteling. I have spoken
Haha dit inderdaad. M’n hele tijdsbesef is weg en na elke actiescene denk je oh dit was het zeker alweer.
Denk als ze hier nou gwn nog ff meer tijd in hadden gestoken en gwn fully hour eps hadden kunnen releasen het nog doper was geweest. T voelt nu wel beetje safe techdemo achtig om snel nog ff wat extra Disney Plus abbos binnen te harken imo.
Aflevering 4 van The Mandolorian vond ik een stuk minder. Zaten natuurlijk weer leuke dingen in, maar vond het maar zo zo. Het zag er ook wat vreemd uit, maar dat kan omdat ik het een keer op een andere tv keek. Leek net een aflevering van Xena Warrior Princess of zo.
Vond het idd ook wat minder, voelde beetje gerushed, als filler eig ook, beetje cheesy. Maar vermaak me wel. Vind Mando wel echt tof.