Episode 6 net af! Geinige serie ben blij dat ze naar de (soms kneuterige) roots teruggaan. Idd een scifi Western en dat is wel tof.
Aladdin (2019) staat sinds een paar dagen ook op Disney+ En The Lion King (2019) volgt ergens eind februari. Kan ik daarna m'n abbo opzeggen en weer activeren bij seizoen twee van The Mandalorian!
Dit jaar wel seizoen 2 van Mando en Falcon en Wandavision ook dit jaar. Tegen die tijd maar weer account activeren.
Nou vond de laatste episode maar mwah... Maar verder wel geinige serie, beter dan alle recente Star Wars films iig.
Vond die laatste episode juist wel tof! Spoiler Darksaber! Tie Fighter! Ik vond episode zes echt tergend kut, The Prisoner. Verder leuke serie!
Damn, laatste drie episodes vond ik echt heel sterk. Combinatie van humor, soms 80's vibe, heerlijke beelden en Mando is gewoon The Man with No Name in Star Wars. Vooral EP6 was gewoon visueel en vibe echt smullen. Dit is zoveeeeel beter dan dat zoetsappige en altijd maar semi nostalgische gezeik tussen Jedi en Sith in de laatste trilogie. Neem aan dat S02 wel meer een geheel gaat maken van het verhaal en ergens naar toe werkt, helemaal nu Gus Fring een rol gaat spelen. Uiteindelijk was het allemaal losse episodes met wat Mando vandaag weer eens gaat doen en some shine voor Baby Yoda.