ik vin die controller toch maar lelijk en groot hoor kan natyyrlijk wel goed werken en heel handig zijn maar ik heb toch geen geld om hem te kopen
Zonder de controller kun je het spel niet eens spelen... maar volgens mij zien jullie het verkeerd... Elke jongen droomt er toch van eens in een super grote oorlogs robot rond te stappen met honderden knopjes om je heen !! elke robot heeft een andere soort van opstart sequence die je moet doorlopen (is echt vet allemaal knopjes omgooien en op het juiste moment de startknop vinden) hier kun je alvast oefenen met je keyboard http://www.tekki.jp Ga eerst naar cockpit en als je dan de eerste optie kiest dan doet de computer voor op welke knopjes je moet rammen. bij de 2de optie moet je uit je hoofd de knopjes doen Greetz HanTheMan
Is gewoon vette sim!!! Naar rechts kijken, naar links schieten en rechtdoor rennen...whaahahah. Zwaar koel gewoon, Mech Kseen kan niet wachten.
Ik vraag me af wat zoiets moet gaan kosten.. Wanneer dat niet al te veel is en er meerdere games gebruik van gaan maken, dan lijkt het me wel cool. Maar ik zou het eerst willen proberen. Ze gebruiken zeker alle 4 de controllerpoorten voor deze joystick?