Re: Re: Dit las ik bijvoorbeld. Mooi gezegd Cyberpunk! Ik zou het alleen nog niet teveel gokken op Live! als ik jou was omdat het zich nog allemaal moet zien te bewijzen, maar ik geef eerlijk toe dat de potentie de pan uit reist en je zult zien dat, als de prijs respectabel is, de xbox helemaal de hype wordt! Ikzelf wordt echt ziek van al die fanboys die zeiken over de kwaliteit van de xbox. Gisteren was er een 'vriend'(ps2-fanboy to the max and beyond) van me op bezoek en hij wist het binnen een HALF UUR klaar te spelen om mijn gehele gamescollectie af te zeiken en de ps2 op te hemelen! En dan heb ik het niet over de minste spellen GVDMMMM! PGR: was wel een 'aardig spelletje' maar zag er niet uit en reed niet lekker. Hunter: was dom en lelijk JSRF: lelijke gfx Gunvalkyrie:achterlijke besturing Munch: (deze is echt grof) Hij meende dat de ps2 versie er mooier en minder HOEKIG uitzag. Toen ik em vertelde dat het geen reet met de processor te maken had maar meer met het aantal polygonen bleef ie aanhouden.... En nu komt het: HALO...... Te traag, te ONGEDETAILLEERD en weinig wapens! Nu kon ik toch ECHT ontploffen! In het huis waar ik woon is mijn xbox Da Bomb en hebben 6(!!) mensen naar aanleiding van die spellen er een aangeschaft! De conclusie van mijn verhaal moge duidelijk zijn: laat alle fanboys in de poep zakken als live komt en de games met kerstmis geloof gewoon in de xbox, ook voor de threatstarter. Alle drie de consoles zijn gewoon gaaf en het wordt tijd dat de xbox niet meer gedissed wordt want dat heeft ie niet verdient. (en speel met je vrienden die goeie spellen wel waarderen!)
Re: Re: Re: Re: Dit las ik bijvoorbeld. een vriend die je xbox af zeikt is geen vriend Console war goeroe gaat spreken halo> opzich heb je ook niet echt veel wapens bij halo. MAAR halo is niet een regelrechte shooter. nee dan moet je UC hebben of iets dergelijks.halo moet je ook nog slim zijn opdrachten maken etc dus dat zit helemaal wel goed. ps. die wapen kan die gast niet op zeiken want je hebt human-wapens en alien-guns etc dus raar(zijn antwoorden).
Vrijwel alles wat ie zei was crap....soo....he's just a fanboy! Het enige waar ik me een beetje in kon vinden was over de gfx van PGR: die van gt3 zijn gewoon een stukje beter! Ach, boeie!
Ik vind de gfx echt heel erg vet van PGR en stoor me er totaal niet aan dat gt3 iets mooier uitziet. Heb em geprobeerd het kudos systeem uit te leggen maar daar dee die ook heel moeilijk over. Volgende keer als ik iets nieuws heb dan speel ik gewoon en dan moet ie zun kop houden, k ga em niks meer uitleggen of laten zien! Kan me over zo'n gasten echt zwaaaaaaaaar opregen. Net alsof de ps2 zo'n uberkindje was. Je moet voor de lol maar eens kijken naar de launch titels....nee... het eerste jaar van de ps2 bekijken, en dan vergelijken met de xbox! HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA! Sorry hoor, maar dat was ECHT crap!
Ehmmm.....PS2 versie van Munch ? Heb ik iets gemist ? Bedoelt ie die vorige titels (Abe's odyssee, Exodus) of zo ? Ik vind btw Hunter en Gunvalkyrie ook niks hoor.....
Munch was origineel voor de ps2 maar ze zijn toen over gestapt op de xbox omdat de ps2 het niet aan kon. Gunvalkyrie en Hunter vind ik echt koele spellen en ze zien er ook errug goed uit, maar smaken verschillen. Die spellen zien er wel gaaaaaaf uit!@
Dat wist ik, maar daar valt toch weinig over te zeggen, er zijn geloof ik nooit meer dan een paar screens van publiekelijk gemaakt. Laat staan filmpjes. Of wel?