Ik vind het er idd strak uit zien bovendien als je nagaat dat dit een Rpg is waar de graphics toch op 2de plaats komen te staan (morrowind was ook niet de top toen het uitkwam) De shooters waren toen al wat verder. De beelden die je nu ziet zijn ubergrote omgevingen, Moet je nagaan wat er gebeurt als je indoor levels gaat maken met dezelfde capaciteit
Daar geef ik je overschot van gelijk. Als dat ingame beelden zijn van Morrowind, zoals je zelf aanhaalt, een rpg, dan vind ik dat er beestig uitzien. Dan wil ik nu spontaan mijn Xbox 2'tje gaan bestellen ALS dat Morrowind ingame beelden zijn. Anderzijds, het zou niet de eerste keer zijn dat er van die nepbeelden circuleren, voorlopig wacht ik dus toch liever nog eventjes af.
Ziet er erg goed uit En games worden alleen maar beter als de xbox 2 het leven heeft gezien. Check bijv. PGR1 als launch titel en PGR2 die er als opvolger van komt. Dus komt het er nog beter uit te zien.
Hehe die beelden zijn echt dramatisch en je hebt me overtuigd. Besides, als je de beelden hebt gezien van het nieuwe ontwikkel platform van microsoft (XNA geloof ik) dan zie je al dat bijvoorbeeld de characters(monsters in dit geval) een perfect behaarde vacht nabootsen die ook meedeind in het loopje. Als je naar deze screens kijkt krijg ik een beetje het idee dat ik naar de begroeing uit Richard Burns Rally zit te kijken. En zoals Armageddon al zei wordt 't bijna cker nog wel mooier. Daar komt nog eens bij dat de Xbox 2 nog niet eens uit is dus het ontwikkelen van spellen ervoor zal wat moeizamer verlopen. Ook zie je nog steeds de gfx van de xbox beter worden, wat ik daar ook nog wel bij zie gebeuren. Ik verwacht Unreal 3 achtige taferelen op de Xbox 2. I rest my case
Wat ik zeg is dat dit mij grafisch niet imponeert. De bergen op de achtergrond zijn kaal, bomen en gras zijn nog steeds plat en die ridder vind ik ook niet super. karakter uit Doom 3, UT2004 vind ik ongeveer net zo mooi. Zelfs de Master Chief in Halo 2 komt mij mooier over dan die ridder die ik daar zie. Dat het dan op de Unreal 3 engine loopt boeit me eigenlijk niks. Dat zegt meer over de engine dan over mijn pc die het dan moet draaien. Als de Unreal 3 engine dit kan draaien op 10fps vind ik dat niet indrukwekkend. Uiteraard wordt er nog aan gewerkt, maar als ik zie dat iedereen hier gek van wordt.. ik ben in ieder geval niet onder de indruk. Farcry en Ghost Recon 2 verschillen hier echt niet zoveel van. Hopen dat er nog flink wat verbeterd gaat worden... Maar voor de Xbox 2 verwacht ik toch wel hele vette graphics.
Ja er zal zeker nog wel wat verbeterd worden maar als je het vergelijkt met die oude Halo screens dan heb ik er toch wel aardig wat vertrouwen in. Als we met deze alpha-screens al deze kwaliteit hebben bereikt (je kunt alles zeggen maar het ziet er wel goed uit) dan kunnen we wel heel wat verwachten van de next-next-gen consoles
Erg mooi allemaal, maar ik wacht wel tot ik wat filmpjes zie. En ik denk dat de PS3 dit ook aankan. Ze verschijnen beide ronde dezelfde tijd. Al is de techniek van beide verschillend maar kwa presentaties en grafische effecten worden ze niet veel verschillend van elkaar.
volgens mij worden de trailers van de huidige xbox spellen, de in-game beelden van de next gen. xbox spellen (dat hoop ik dan maar...ninja gaiden...ooo)
Volgens mij moet de Xbox2 nog wel veel betere graphics kunnen genereren dan die eerste 2 plaatjes in deze thread. Ik was daar nog niet echt door overrompeld. EDIT: Inderdaad UTADDICT je hebt gelijk, heb op de eerste aan post na er een beetje snel met me ogen over de tekst gescant.
Lees de eerdere post(s) van armageddon en Tijgern00tje even en dan zul je zien waarom jou post overbodig was...
Ik vind die screens van de nieuwe elders scrolls er fantastisch uitzien. Het idee van 'echte' dichtbegroeide bossen spreekt me erg aan. Ik heb zo het idee dat de graphics echt een keer stoppen, wanneer het punt van fotorealisme wordt bereikt. En ik denk dat men daar nu best dichtbij in de buurt komt. DIe unreal 3 engine ziet er wel erg gelikt uit
Ik denk niet dat we in de buurt zitten van fotorealisme. de filmindusstrie is nog niet eens zo ver (naar mijn mening). in die blijft toch elke keer weer vernieuwen, zij hebben bijvoorbeeld ook een véél groter budget om goede copmuters aan te schaffen om deze beelden te kunnen laten zien. Films als Spiderman zie ik nog steeds dat het een soort van filmpje is. Voor een game zou het er echt super goed uit zien. Maar ik vind het niet echt heel erg echt lijken. Dachten we vroeger trouwens ook niet dat de PS2 al niet beter zou kunnen worden? en vroeger met die oude films. als ze weg rennen voor vuur zie je gewoon dat ze voor een blauw scherm staan en het vuur gewoon geplakt is op de achtergrond. dat vond men toen ook mooi. Ik vind deze screens er trouwens echt héél mooi uitzien. begrijp me niet verkeerd. vooral voor een RPG. ik reageer alleen op de "stelling" dat het in de nabije toekomst al fotorealistische kwaliteit is. ik denk dat we dan nog wel weer een jaartje of 10 verder zijn. Trouwens is er al info over de geschatte releasedate van de nieuwe elders scrolls? het zal wel geen releasegame worden of wel.