1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Divers] Limited Editions, merchandise, statues

Discussie in 'Gezocht' gestart door Mr.Bubbles, 17 mrt 2009.

  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    [gb]\o/**Limited Editions**Figures**Statues**Retro games/consoles**\o/[/gb]

    De titel zegt eigenlijk al waar ik precies naar op zoek ben. Voorwaarde is wel dat hetgeen je aanbiedt in perfecte staat moet zijn. Games dus compleet (indien er een dlc code bijzit dan het liefst niet gebruikt!) discs zonder krassen en manuals die in nieuwstaat zijn.

    Voor statues en figures geldt eigenlijk hetzelfde. De originele doos moet erbij zitten en er mag niets ontbreken of afgebroken zijn. Ook het beschermingsmateriaal wat erbij werd geleverd moet er bij zitten.

    Ook retrogames en consoles moeten compleet zijn en werkend.

    In alle andere gevallen is het eigenlijk zinloos om iets aan te bieden.
    Vanwege mijn grote collectie Merchandise zoals stickers en t-shirts ben ik daar op dit moment niet naar op zoek.

    Ik ben geen handelaar, ik verkoop niks door. Ik koop alles ten behoeve van mijn verzameling die je hier kunt zien. Op deze site kun je via de zoekfunctie ook bekijken welke games ik al heb. (nog niet alle normale games staan op de site, de Limited Editions staan er in principe wel allemaal op.)

    [gb]_0/Verzenden _0/[/gb]
    Indien je iets verzendt stel ik het heel erg op prijs als je dat goed verpakt. Bij een pakketje kun je veel krantenpapier gebruiken ter opvulling (goedkoop!) Ook het item zelf kun je extra inpakken om het te beschermen. TNT gaat namelijk niet altijd even voorzichtig met goederen om. Ook kun je voor de zekerheid "breekbaar" op het pakket vermelden.

    Gaat het bijvoorbeeld om 1 spelletje dan kun je toilet/keukenpapier tussen de disc en het doosje doen. Zo breken de pins niet af waar de disc op vastzit en verminder je de kans op krassen omdat de disc niet meer uit de pins kan vallen. Probeer ook dit zo goed mogelijk te verzenden, bijvoorbeeld in een luchtkussen envelop of een klein kartonnen doosje.

    Ik houd van het maken van een snelle deal. Dit houdt in dat je in eigenlijk alle gevallen dezelfde dag het geld op je rekening hebt staan. Ik verwacht dan ook dat je hetgeen je verkoopt ook snel opstuurt zodat het snel in mijn verzameling kan worden opgenomen! _O_

    [gb]_O_**Goede deals**Slechte deals**:mad:[/gb]
    Hieronder zie je een overzicht van de mensen waar ik vanaf november 2010 zaken mee heb gedaan. Voor die tijd heb ik minimaal 75 perfecte deals gehad op dit forum, maar nooit precies bijgehouden. :F:
    Dit kun je dus beschouwen als een persoonlijk list of fame or shame. Achter de betreffende user staat een nummer, dit zijn het aantal deals die ik met deze persoon heb gehad.
    Staat er bij slechte deals ook een user, dan betreft het waarschijnlijk een ripdeal. :+

    Goede deals:
    **Alonso(1)**AnubisNefer(1)**Daz(1)**Derek(1)**ggpelupessy(1)**Grave(1)**Kevinsky(1)**MetalMark(4.)**Sasuke26(1)**soulfly18(1)**Twizzler(1)**UpInsmoke0611(1)**
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2011
  2. 360pwns

    360pwns Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je interesse in FABLE 2 Limited Edition ??
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Bedankt voor je aanbod, maar ik heb hem al. Dat is al de 2e die ik vergeten ben erbij te zetten. :eek:
     
  4. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Interesse in:
    Oblivion L.E, helemaal compleet en in goede staat?
    Gears of war faceplate?
    Street fighter IV shirt?
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    PM! :)
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik heb n paar dingen in mn topic staan
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    PM verzonden. :thumbs:
     
  8. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

  10. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaat het over sorry, heb het andere shirt inmiddels als verkocht :)
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ok, geen probleem. Toch bedankt voor je aanbod. :thumbs:
     
  12. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier Halo 2 limited edition en Jade Empire Limited edition voor je liggen. Intresse?
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    PM verzonden! :)
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Zondagkick.\o/
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

  17. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    interesse in GTA IV faceplate?
     
  18. alexdeking

    alexdeking Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    heb fallout 3 beeldje voor je
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    PM! :)

    Ook een PM! :thumbs:
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Kick. _0/
     

Deel Deze Pagina