Uitgespeeld en weer op 1000/1000 (G). ik had gedacht dat het 1000 voor Ego Draconis zou zijn en dan nog extra voor de expansion, maar het is dus 'slechts' 1000 (G) voor beide samen.
Als je Ego Draconis speelt dan gaat de game gewoon naadloos over in de expansion. Nice! Het einde is iets anders en door cutscenes wordt het verhaal verteld en begin je aan de expansion. Ik was L34 toen ik het oorspronkelijke einde had gehaald. Mijn main stat (INT) zat toen al op de max van 100. De expansion verhoogt de max stat niet. Wel kun je natuurlijk je skills verder ontwikkelen en zijn er iets hogere limieten voor de skills mogelijk door upgrades te kopen bij je trainer.
Het gebied van de expansion sluit naadloos aan op de game en maakt de game echt af. Er is veel te doen, erg veel quests. Het laatste deel van de game is mindreading wel heel belangrijk en ik kan iedereen aanraden deze skill proberen te maxen (op 15). Anders kost het je echt heel veel XP. Ik heb 9 punten zelf geinvesteerd en 6 door gear wat ik aanhad. Het levert een hoop op, ook veel skillpoints. Bij een level up krijg je ook maar 1 skill point en dus zijn skillpoints verkregen door mindreading erg 'goedkoop'. Wel had ik op het einde nog 12 ongebruikte skillpoints, gewoon omdat ik alles wat ik voor mijn mage wilde al had gemaxed en zelfs een aantal niet mage skills. Ik ben geeindigd als L45. Dus de expansion bevat echt een hoop content!
Ik heb zonder guide gespeeld en had maar 1 achievement gemist. Wel een rotte, ik moest er een stuk voor opnieuw spelen (maxos temple, sentinel island en een stuk fjords). Toch maar gedaan, zonde om net die ene niet te hebben
Ik moet zeggen dat na DKS te hebben gespeeld ik mijn waardering voor de game naar boven moet bijstellen. Ik vond aanvankelijk TWII beter, maar DKS heeft veel meer en veel leukere content, dus DKS > TWII. Ik zou DKS een 9 of zelfs 9,5 geven! Wat mij betreft de beste westerse/classic RPG op de 360! Ik kan hem echt alleen maar aan iedereen aanraden. Damn wat is die game brilliant!
@Kirimo: Hoe staat het bij jou met DKS ?
Klik om te vergroten...