1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    1-1....... waarom zijn er ook niet gewoon demo's :mad:
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    DivII schijnt maar +/- 30 a 40 uur gameplay te hebben. Maar misschien past dat ook wel beter bij een aktiegerichte RPG titel als deze.

    @Kevf: Waarom twijfelen tussen de twee? Vond je KOTOR goed? Dragon Age lijkt qua gameplay erg op die titel. Het is het neusje van de zalm als je van Bioware RPGs houdt. Divinity II is veel meer aktie gericht. Check de gameplay filmpjes op o.a. youtube. Voor mij zijn het twee heel verschillende RPGs.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2009
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    confession-time: hoogstens een uurtje KOTOR gespeeld

    ik vind van beide de settings erg gaaf. Zal idd yt eens checken
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat vind ik persoonlijk meer dan genoeg, maar afwisseling qua gebieden en questen vind ik wel erg van belang maar dat zit met deze game wel goed als ik dat zo lees verder.
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja joh, was ook nogal overdreven, niet te serieus nemen want t floepte mn mond uit zonder dat ik er erg in had :b:
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik zou heel graag een demo van deze game willen zien. Moet toch kunnen toch? Gezien er redelijk veel hack'n slash in zit.

    Wat ik wel jammer vind is dat alle tegenstanders op de grond verdwijnen zodra je in een draak verandert. Andersom ook, je kunt geen tegenstanders in de lucht neerschieten als je in mensvorm bent. 't Zou toch wel cool zijn als je die arme goblins met je dragonbreath kunt wegvagen. :D
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Oow dat is minder, maar stond ik eerlijk gezegd even niet bij stil maar nu je daarover hebt!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Kan je na het uitspelen van het verhaal nog verder met het spel?
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Even een meer up to date impressie. Om gelijk maar kort door de bocht te zijn, deze is iets minder dan voorheen.
    De animaties zijn erg houterig, toch framerate issues, wat inconsistenties in de ui en het combat systeen lijkt vooralsnog op button mashing. Wellicht diept het geheel zich nog verder uit, maar vooralsnog krijgt het spel een klein 7-tje. Ik ben een beetje teleurgesteld.

    Overigens kan de moeilijkheidsgraag enorm verschillen, je kunt als low level wel tegen veels te sterke enmies aan lopen. Dat vind ik dan wel weer tof :)
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat ik wel erg leuk vind is de manier waarop questen gaat. Je moet zelf nadenken en informatie vergaren. Je kunt altijd conversaties uit het verleden terug lezen en veel clues staan in boeken of notes die je vind. Samen ligt daarin meestal de oplossing tot een quest. Het oplossen van een quest heeft ook vaan een gevolg, bijvoorbeeld dat je kant van een persoon kiest en dus automatisch tegen de ander bent.

    Iets minder en off-topic:
    Ik ga net lekker zitten voor een sessietje... 3 rode lampjes. Wel 20-keer geprobeerd, maar hij gaat niet meer aan. KIA en buiten de garantie (launch xbox) :mad:
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En nu? :eek: Nieuwe kopen?

    Man, Divinity is een hoop ellende voor mij. :+
    1. Gamehubs besteld; release stond op oktober
    2. GH release veranderd, dus bestel bij Bol voor 23 oktober
    3. Wordt 30 oktober
    4. Wordt 6 november
    5. Maandag annuleer ik definitief bij GH
    6. Donderdag bij Bol verzonden
    7. Donderdag mailtje van GH: 'oeps, foutje. De game komt toch deze week uit.' Wil je em nog hebben?
    8. Annuleer alsnog bij GH omdat Bol al onderweg was
    9. Game komt aan. Is het de PC versie. :mad:
    10. Met mijn stomme kop al betaald zonder eerst te controleren of het de goede versie is.
    11. Stuur de game terug en bestel bij FRS
    12. Voor 20:00 besteld, volgende dag in huis.
    13. Right.....Niks ontvangen dus.
    Is het morgen dan eindelijk zover na het besteld te hebben bij 3 verschillende winkels met 67 verschillende releasedates? 8) Al staat het nog steeds niet op verzonden (maar dat komt hopelijk doordat het weekend is)

    Ik heb Dragon Age natuurlijk om de pijn te verzachten, maar toch... Het zijn beide fantasy-RPG's, maar zoals ik het zie zijn ze toch anders.
    Ik wil ze gewoon beide hebben!


    En dit klinkt gewoon goed
    In je laatste post heb je het meer over wat grafische issues. Die zijn jammer, maar ik kan er zeker mee leven.
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nou dan heeft die 360 van je het wel lang uitgehouden, die van mij ging toen al kapoet na een aantal maanden.

    Dat solo avontuur vind ik persoonlijk ook heel cool, lekker zo eenzaam en alleen heeft ook zijn charme en dat in groepsverband ala Dragon age vind ik dan ook weer leuk. Beide games lijken me een leuke aanvulling op elkaar, al twijfel ik wel aan de replay van deze dan weer.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Thanks. Laat ons weten wat je ervan vindt als je DivII hebt uitgespeeld. Dan mag je van mij daarna meteen aan Dragon Age beginnen, die krijgt mijn aanbeveling namelijk. Als je Risen goed kunt draaien op die laptop, dan lukt dat denk ik ook bij Dragon Age.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    @ DulleNL: Ik heb met je te doen hoor. ;)

    Heeft iemand ook een idee of je na de verhaallijn door kan spelen met dit spel. Zoals in Oblivion? Ik weet inmiddels dat het met DA O niet kan.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jups. Morgenavond gelijk naar de Saturn een nieuwe arcade halen en dan maar kijken hoe het werkt met DLC en arcade games, etc.

    I had me echt verheugd vanmiddag het te spelen, vooral omdat het weer echt op gang kwam. :eek:
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat denk ik al niet, omdat ik weet uit vorige reacties dat sommige gebieden worden afgesloten na eenmaal gedaan te hebben. Maar je weet het nooit, ben er ook wel benieuwd naar.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha. :+ Ach het valt natuurlijk wel mee, maar het is gewoon irritant. Kijk al zo lang naar deze game uit.
    Mooi :cool:

    Maar je hebt dan iig weer lekker 3 jaar garantie! :)
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, en ik me maar weerhouden om niet de PC versie te gaan spelen, die hier 'toevallig' rondslingert.... :x
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Koop je al je RPG games of games dubbel? :+
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee hoor, gewoon of de PC versie of de 360 versie :)

    Vanavond weer spelen op een nieuwe 360 hoop ik :thumbs:
     

Deel Deze Pagina