Prachtig! ik wacht al een tijdje op een game met gave draken... lair werd hem helaas niet, maar dit ziet er een stuk veelbelovender uit.
Deze titel belooft heel veel moois,en verwacht er heel erg veel van. En de setting is helemaal mijn ding,verheug me er echt op.
Heb echt zin in deze game. Ik heb al een paar previews gelezen en ik moet zeggen dat het allemaal veelbelovend klinkt en uitziet! Ook het aspect dat je de gedachten van de NPCs kunt lezen om zo meer te weten komen klinkt interessant. Komt zeker in de collectie. En dit zeg ik niet alleen omdat ik Belg ben...
Wel jammer dat de game een grafische downgrade lijkt te hebben gehad sinds deze plaatjes: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2955598&postcount=26 Het klopt dat je die plaatjes niet meer ziet. Ik ben geband van die upload site Die zagen er heel goed uit, maar die draken van nu zijn ietwat kartelig...
Kartelig of niet, het blijven wel vette draken! Nja en van die grafische downgrade, t zat er wel aan te komen dat ze dat niveau van grafische pracht niet zouden kunnen behouden, Het zag er allemaal wel zéér gelikt uit. Zolang de gameplay maar goed zit zeker?
hoe kan een game nu nog steeds Q2 zijn?, je zult de dag voordat je een game uitbrengt toch wel moeten zeggen dat hij af is?