1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    HUH, kon je in Morrowind zelf ook blocken?! 8)

    Hele spel uitgespeeld en daar nog nooit achter gekomen. Dacht echt dat ie alleen automatisch het schild kon opheffen. Oepsie, ben ik zelf nog misinformed ook. :+
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ;)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @ Zifnap: i'm with you :)

    @Willem: Ik snap precies wat je bedoelt met de moderne gamer hoor. Ik doelde meer op het feit dat ik letterlijk wel een oude rot ben ondertussen ;)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, prima.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    vind/vond (zie dat je 1000 hebt) jij eigenlijk van het spel?

    en ik vind het wel cool om weer eens een spel op 1000 te halen. Moet ik daar nog wat speciaals voor doen?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hier staat mijn (beknopte?) mening. :9


    Om de game op 1000 te halen moet je eigenlijk niet echt wat speciaals doen. Soms moet je dingen vinden. Soms wat sidequests voltooien. Soms bepaalde keuzes tijdens een sidequest maken. En een er zijn een paar achievements die (afhankelijk van hoe je speelt) wel(/niet) vanzelf komen.

    Ach, niks speciaals dus, maar als je het op 1000 wilt hebben is het gewoon het beste om op x360a even te kijken wat er precies van je verwacht wordt.

    http://www.xbox360achievements.org/game/divinity-2-ego-draconis/achievements/

    Het is niet speciaal, het is niet moeilijk, maar je kan er het beste wel even op letten. Zou zonde zijn als je aan het eind van de game net die ene achievement niet gehaald hebt. :'-(
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als ik ze zo lees moet je dus bepaalde keuzes maken voor de score en als je die niet maakt dan kan je ze later niet meer halen?

    voorbeeld:

    ik kan me voorstellen dat je haar ook niet weg kan jagen oid?

    en verder vond je hem geloof ik wel leuk :+
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je zal wel goede en slechte keuzes moeten maken, maar dat heeft verder weinig effect op de wereld. Wel op de ene persoon / groep personen die je benadeeld hebt, maar dat is het dan ook.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, dat voorbeeld wat je nu noemt is de standaard uitkomst van die quest (mits je em volledig afmaakt natuurlijk :p)

    Maar er zijn er inderdaad waar je op dat moment een bepaalde keuze moet maken omdat je het anders niet meer kan halen (de achievement dus)

    bv:
    Op deze moet je ook even letten :D
    Ik had btw de lijst/guide van x360a uitgeprint. :+ Lekker afvinken welke ik had gehaald, en zodat ik sommige niet zou vergeten.
    Achteraf gezien was het maar bij 2/3 achievements nodig geweest, maar vond het wel fijn om erbij te hebben voor noodgevallen. Ik moest en zou die 1000 punten halen! 8) Omdat dit geen game is die je even een 2e keer doet om de resterende achievements te halen.

    En ja, ik vond em best leuk. :9 Jammer dat ik em al heb uitgespeeld, maar ach... dan maar ACII spelen.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In m'n 2e playthrough doe ik alles wat ik kan doen, of het nou goed of slecht is. Nu dus ook die Casper gedood, dat was best geniaal eigenlijk. :lol:
    En die Richard is ook zo'n kneus, heerlijk. Maar ben wel matties met 'm.
    Heb ook nog 3 personen gevonden die in een gekke slaap lagen. Twee er van geholpen, zoek nu nog een rode appel! :eek:
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die had ik ook gevonden alleen nooit geweten wat ik er mee moest/ waar ik de bijbehorende quest kon krijgen. Spoiler me ff :)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gewoon mindreading doen! :eek: Elke persoon heeft een droom, en als je goed oplet weet je wat je zal moeten doen om hen te doen ontwaken. Ik moet nog één persoon helpen, ben benieuwd of er dan nog een quest / beloning volgt.

    :)
     
  13. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo snel al uit? ;) Ik ben al meer dan 30 uren aan het spelen en ben nog maar aan Level 13 !

    Ik vind de herspeelbaarheid best heel hoog van D II! Ik heb eerder de neiging steeds weer opnieuw te beginnen dan door te gaan tot op het einde LOL ...

    En Ooo, die achievements zijn heel leuk en geven wel een extra dimensie aan het gamen, maar die 1000 punten halen... hoeft niet voor mij ;)

    Als het me ooit lukt om helemaal tot het einde uit te spelen dan laat ik jullie weten hoeveel punten in heb :) ....
    Ik speel op "easy" en dan nog vind ik het behoorlijk pittig! Maar al doende leer ik veel bij, ook de zwakke kanten van bepaalde vijanden ... en hoe hun sterkste kant weten te omzeilen ... hihi ... Het verste punt dat ik ben gekomen in D II is tot in de Maxos Temple. Ik geloof (ben niet zeker!) dat ik op dat moment met m'n L12 hero 110 G - punten heb kunnen verzamelen.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, wow. :+
    Ik heb alle sidequests gedaan die er waren. helft op Easy, helft op Normal. Hoe kan ik dan zoveel sneller zijn geweest dan jou? :p

    Ik was op het einde dacht ik level 35, en dat ook na ~30 uur.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lvl. 35 met alle Side Quests? Ik was lvl. 35 en heb een flink aantal quests niet gezien of niet afgemaakt.
    Ben nu lvl. 13 en heb net Lovis bezocht. :+
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, een aantal quests @ Broken Valley heb ik niet af (kunnen) maken. :p

    Maar voor de rest ben ik toch behoorlijk grondig geweest en alle quests die ik tegenkwam afgemaakt.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het spel uitgespeeld in ongeveer 60 uur dacht ik met 1000GS in 1 playthrough. Gewoon op normal gespeeld en ben ergens in de 40ies geeindigd qua level...
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689

Deel Deze Pagina