1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ligt eraan waar je woont. In de US is ie bv nog niet uit. ;)
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die spelen allang de EU release :)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dank u, die ga ik nog even proberen. Heb vrijdag de PC versie besteld. Nu nog "even" DA uitspelen. ;)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet iedereen speelt import games hoor. ;)

    En dan nog... al is het ver na de release... niet iedereen heeft de game al gekocht. Een demo is nooit te laat. :b:
     
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Whoe, toch al een aardig stuk verder. En vandaag zit ik thuis, omdat de bussen niet rijden naar het werk. Dus hopelijk vandaag uitspelen, ik ben in ieder geval daar wel ergens heb ik het idee.

    Zit momenteel op level 31.

    Ik ben nu voornamelijk bezig om die fortressen te vernietigen van Damian, ik heb gelukkig al 3 :);
     
  6. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisterenavond (+ deel van de nacht lol) nog gespeeld en ben nu in Level 25,5 zeg maar ... nog volop in de Orobas Fjords bezig.. er is daar véél te doen, amaai :)

    Ik vind de game geweldig (en verslavend!) :D

    Ik denk dat ik met Divinity II nog veeeeele uurtjes zoet zal zijn en ik ben nu al aan meer dan 100 uren... Blijkbaar ben ik heel traag in gamen of zijn jullie heel snel? :p
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien gewoon een combinatie van de twee. :+


    Nu ook een demo voor de 360:

    [​IMG]
    Divinity II - Demo
    Bestandsgrootte: 1 GB


    [​IMG]
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    DivII valt morgen hopelijk op de mat.

    En Gakkie, als ie tegenvalt dan doe ik je wat! :b:
     
  9. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je demo gespeeld net, of eigenlijk speel ik het nog, kom niet verder bij zo'n lelijke geesttype met 2 hoofden in de cel van een kerk?

    de combat vind ik niet zo lekker spelen, het is tof dat je kan springen en het conversatie idee ziet er leuk en goed uitgewerkt uit. het ziet er over het algemeen wel 'ok' uit niet spetterend though. maar die combat, iemand die het spel heeft die daar zijn mening over kan geven?
     
  10. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de combat geen enkel "ergerlijk" iets hebben...
    Ikzelf kan soms erg klunsig doen met de controller (ik speel op de xbox!) ...maar op de duur gaat dat ook veel beter !

    De volhouder wint en D II is ook gemaakt voorde volhouder! Er zit méér in deze game dan op het eerste zicht lijkt! Geduld wordt beloond ;)
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik bibber nu al :) Zonder gein, even doorzetten in het begin, alles komt wat sloom op gang, maar voor je het weet heb je tig quests en loop je je rot te zoeken en te exploren.

    TIP: kick those bunnies!

    TIP2: Maar pas op, niet te veel !

    }:]
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heel slordig hoe NPC's lopen....kijk maar eens goed naar ze, het stottert als ze lopen, gaat heel hakkelig. Verder loopt het mannetje ongelooflijk gay, lol. Maar ik moet het wel een kans geven. Het mannetje in Gothic op PC liep ook raar en het was uiteindelijk een dijk van een game.

    Waarom kan ik niet gewoon normaal aanvallen met mijn zwaard in die training? Ligt dit nou aan mij of....
    Is dit nou een bug dan? (ik liep net ook al eerder dwars door een gebouw heen) , ik kan tijdens die training alleen maar die mana zwaard attack doen en verder gebeurd er niks als ik X gebruik.....
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  13. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar, bij mij, op de xbox, lopen de NPC's gewoon, zeker niet slordig of stotterig .. of het is me niet opgevallen ... dan wil dat in ieder geval zeggen dat het me nikske stoort :p

    en wat jij voorhebt van doorheen een gebouw lopen... nooit voor gehad! ... ;)
    Ook geen enkel probleem met de sneltoetsen (A, B, X, enz) .... bij mij loopt alles soepel ....
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Je moet door de bossen rennen en killen/quests doen. Als je paar levels hebt gegained kun je naar die spook onder in de kerk en versla je hem. Easy. Dat doe je de hele tijd als een tegenstander te sterk is. Eerst andere shit doen en later terug komen om hem te ownen.

    Wat wel vaag is is dat de eerste 3 levels je geen lvl up hebt, maar je moet wel XP verzamelen voor de lvl's. Dan wordt je lvl4 en heb je opeens heel veel skills/stats te verdelen. Daarna is het gewoon weer elke lvl up en geen gedoe.
     
  15. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    ??? zoiets heb ik nog nooit meegemaakt...
    Komt dit omdat dit de DEMO-versie is? Want ik kon gewoon bij elke stijging van 1 level weer 4 "stats"-punten verdelen!
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    ik heb het over de volledige game
     
  17. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ashavan: heel raar vind ik dit fenomeen ... nooit probleem mee gehad (op de xbox) ... Speel je op de pc of xbox?
     
  18. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij misschien een stille hint geven, ik ben druk de battle tower aan het veroveren na Sassan weer tot leven gewekt te hebben.
    Nu ben ik op de bovenste verdieping aangekomen, maar die deur zit dicht en na een paar uur rondgestruind te hebben voor een oplossing (die andere deur, bij de battle tower shrine zit ook dicht) ben ik het beu :9

    Arjan
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    speel nu die demo, vind het opzich wel leuk maar er zijn 2 dingen die me storen:

    1: het hapert als een malle, het loopt gewoon totaal niet soepel ..

    2: je hebt geen idee waar je naartoe moet, wat erg lastig is als je net op een nieuwe locatie komt.

    Is dit het hele spel zo, en is dat haperen ook in de winkelversie?
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar moet ik deze game nu mee vergelijken?? Ik twijfel namelijk nog...
     

Deel Deze Pagina