1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nou 2/3 grotten volgens mij helemaal uitgekamd, maar ik was inderdaad die ene onder de waterval vergeten :) Ik denk dat ik daar de rode schilden idd uit kan schakelen. Ik ben ook al op alle terrasjes geweest, en ik zit nu op level 23. Ook al die quest voor Crabbe gedaan (grot vlakbij Broken Valley overgang).
    \o/
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, dan heb je toch nog een terras gemist als de schilden nog niet naar beneden zijn. ;) Je moet kijken naar een houten gebouw dat als het ware uit de berg steekt.
     
  3. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die heb ik gedaan, die twee Anti-Dragon zones voor dat gebouw zijn ook weg, maar op een gegeven moment is er een splitsing in de Fjords, daar MOET je doorheen want er is geen andere weg (naar het einde van de fjords), en daar zitten twee schilden voor, kan ik ook niet doorheen als mens, ook niet met draak... dus ik moet denk ik eerst naar die Primordial Cave want daar zei Talana ook dat ze weer zo'n bijzonder gevoel had. Maar ik ben nou van de TV afgeschopt omdat mijn vader nieuws wilde kijken :+
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik ga niet nog eens full price betalen voor de uitbreiding + spel. Als het ergens nice and cheapo is zal ik em wel eens oppikken. In het najaar heb ik toch zat andere rpg's te spelen (arcania, twII, f:nv)

    :D
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, dat heb je al gedaan. Nice! Dan moet je inderdaad die grot in waar Talana het over had.
     
  6. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Muh, ik zat daar toen op 23 (nu op 24 btw) en dat was toch nog een beetje moeilijk in die grot onder de waterval, halve potioncollection achterover gekwakt. Ik had nml niet gezien dat er in dat "huis" dat uit de rots steekt 3 hendels zaten, ik had er maar 2 gezien... dus eerst even wat experience krijgen en die drie pedestals blij maken zodat ik erdoorkan :)

    Helaas wel een vastloper ergens vrij ver links in de Fjords, een soort kamp met ook wat huisjes, dan krijg je zo'n filmpje waarin je met iemand gaat praten, en daar flikkert het poppetje heel erg en dat disc-tekentje boven blijft maar draaien.. :mad:
     
  7. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje: Hoe kom ik op Sentinel Island nu ik in de Orobas Fjords zit?
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, je kan naar Sentinal Island via je een teleporter in die tempel, waar je voor de Main Quest ook naar toe moet!
     
  9. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Het was al gelukt, dankje :)

    *zeurzeurvraagvraag*

    De 3e voorspelling van de waarzegster, is dat nadat Broken Valley helemaal vergiftigd is of ervoor? Want het is met vliegen..
    Op internet staat dat ik naar de Maxos Temple moet maar daar kan ik niet landen...
     
  10. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Je hoeft niet te landen oid. Je moet gewoon naar Maxos Temple lopen en dan krijg je een cutscene. Maar als je al een draak bent kan dat volgens mij niet meer,
    aangezien Broken Valley dan al kaduuk is
     
  11. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Aarggh, das wel raar dan want eerder had ik de eerste 2 dingen gedaan, naar Maxos Temple gegaan en erin gegaan... Nouja, nog maar een keer het spel spelen... :p
    Thx!

    EDIT: Net uitgespeeld, 1000/1000. Hartslag gaat ongeveer 2x zo snel als normaal :+ Dijk van een game, nu wachten op DLC :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    While waiting for the upcoming opening of its official website, Larian Studios and Focus Home Interactive are pleased to share today a new series of images of Divinity II – The Dragon Knight Saga, the big role-playing game planned for release on PC and Xbox 360 in November.

    Divinity II – The Dragon Knight Saga includes the original adventure “Ego Draconis”, and “Flames of Vengeance”, the Dragon Knight's new adventure that continues the epic story and adds dozens of hours of additional gameplay. Ego Draconis appears here as an entirely new and re-mastered edition with improved graphics and content that make the game even more beautiful and more impressive than ever before!

    As for Flames of Vengeance, this new adventure brings players new quests, new creatures and many new items. It also benefits from all the graphical improvements made to Ego Draconis, and delivers a spectacular finale to the Dragon Knight Saga! Divinity II – The Dragon Knight Saga offers a total of over 60 hours of gameplay and more than 180 original quests that combine into an epic and fantastic role playing experience.

    Divinity II – The Dragon Knight Saga includes the complete and re-mastered adventure Ego Draconis, and the brand new adventure Flames of Vengeance. The game will be released in Europe in November 2010 on PC and Xbox 360.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik kan dus helaas niet alleen de add-on spelen (verkocht), dus ik wacht wel tot
    'Divinity II – The Dragon Knight Saga voor' een leuk prijsje bij Zavvi ligt.

    Ik neem aan dat ik dan gewoon verder kan met mijn char. Ben wel benieuwd naar de grafische verbeteringen....
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik las ergens dat je inderdaad gewoon verder kunt met je character, want hij gebruikt gewoon jouw save game

    Edit

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    ik heb deze game wel eens voorbij zien komen maar dit genre heeft me nooit meer zo kunnen boeien na Morrowind. moet ik dit nu vergelijken met oblivion of is dit toch wat spannender, dus meer actie etc? het ziet er opzich wel aardig uit!
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je Morrowind leuk vind (vond), zal dit spel je denk ik meer bekoren dan Oblivion. Wat ik zo mooi vind aan Morrowind, is dat er zoveel uniek is. Daarnaast laat het spel bijna alles over aan de speler, geen quest markers etc. Met Divininty 2 is dit net zo. Je hebt een kaart waar je op kan kijken, maar dat is alles. Er staan geen markers op, je krijgt niet zomaar quests. Je moet echt alles zelf uitzoeken en ontdekken. Ga je ook echt op ontdekkingstocht uit, dan bevat het spel héél veel content. Doe je alleen maar het verhaal, dan is er niet zo veel te beleven. Als ik jou was zou ik wachten tot het Dragon Knights Saga uitkomt, dit is een upgrade van het origineel, plus de uitbreiding.
     
  17. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wow. Dat is nog eens een antwoord. Dan ga ik zeker weten wachten tot de uitbreiding! Lijkt me een heerlijke game Voor zo af en toe!
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Heb hem zelf inmiddels weer bij Nedgame besteld. Aanbieding. Hoop hem dinsdag binnen te krijgen. Als ik aan die DLC uitbreiding toe ben download ik die wel. Heb nog iets van 2800 punten over.

    Verwacht er nu meer van dan de 1e keer, maar dat is dan ook al zeker een jaar geleden. Toen meer iets van een impulsieve aankoop. Heb er nu iets beter naar gekeken door o.a. dit topic een beetje in de gaten te houden.

    Wat Willem zegt over Morrowind klopt zeker, heb het zelf al ervaren op de PC met Morrowind. Van mij mag de nieuwe TES wel zo zijn, mits ze ook al het goede van Oblivion erin stoppen, zoals de menu's, besturing, questen en achievements. :+:9
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Die 'DLC' is voor de 360 niet downloadable, alleen in de pack te kopen, op dvd dus.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoeveel zal die kosten?
     

Deel Deze Pagina