1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel benieuwd wat de re-mastered Xbox versie The Dragon Knight Saga gaat geven wat betreft de combat, de ballancering van de moeilijkheidsgraad, want daar is aan gesleuteld door Larian Studios ! :)

    Als het zover is (voor m'n Kerstmis wil ik me die DKS kado doen) zal ik zoals Gakkie zegt zeker eens uitproberen om met een meer pure warrior te spelen met een weapon expertise die me het meest aanspreekt (ik denk dat die een tweehandig zwaard zal zijn) en minder magic en ranged combat gebruiken ...
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    De final fight een bitch? Kun je dat dan niet een beetje aanpassen door de moeilijkheidsgraad? ;)
     
  3. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan dat. Stel je speelt heel het spel op de hoogste of normale moeilijkheidsgraad, dan kan je voor de final battle deze op easy zetten.
    Persoonlijk hou ik daar niet van om de moelijkheidsgraad te veranderen gedurende heel m'n spelverloop. Ik start een game dan ook altijd voor de allereerste keer op easy en later verhoog ik de moelijkheidsgraad.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Verhogen ok, maar wat is er mis met verlagen?
    Ik heb al eens controllers moeten begraven en dat wil ik met deze game en mijn nieuwste zwarte elite controller wel graag voorkomen. ;)
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het hele spel op de normal difficulty gespeeld. De final battle werd ik echt ingemaakt. Tot wel 5 keer achter elkaar. Toen heb ik het eens op easy dedaan en makkelijk gewonnen. Uiteindelijk heb ik het nog weer geprobeerd op normal en het toen ook zo gehaald...
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Mooi, hou hem dus mooi op easy. ;)

    Van te voren wel even saven voor die laatste battle.
     
  7. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Afgezien van redelijk wat keren dood gaan heb ik het ook zonder problemen doorlopen. Difficulty ook op normaal gehouden. Ook bij het eindgevecht wat inderdaad echt een bitch was.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Op het moment gaat het wel beter dan de vorige keer. Gear is nog lastig te vinden of kopen, maar heb nu wel een beter zwaard. Ga ook voor dat wapen. Bovendien mijn zwaard ge enchant en daarmee gelijk ook ff die achievement meegepakt.

    Sta je nu alleen op 18005, terwijl ik gisteren nog 18000 GS had. :+
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb net op youtube wat videotjes bekeken en vond het er toch wel tof uitzien, niet wat ik mijn van de demo kon herinneren , want die beviel me echt niet. Maar ik ben de demo toch opnieuw aan het downloaden nu. Zijn er door middel van patches dingen gefixt in de game of heeft het er uberhaupt nooit ingezeten? Dingen als...de rare animaties van NPCs , alsof er een soort van frames in hun animaties mistten en ik herinner me ook nogal een vreemd combat systeem.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Vastlopers en disc unreadables zijn wel gerepareerd. Aanrader is het op je HDD zetten van de game. Laad aanzienlijk sneller. Denk zo'n 6 of 7 seconden per scherm.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nu in het tweede stuk van de demo en hij valt me eigenlijk niks tegen, grafisch ook heel ok nog steeds. Alleen blijven die gekke schokkerige animaties echt jammer, misschien expres gedaan zodat de framerate over het algemeen vrij goed blijft? Hoe de fuck noemt IGN de game Poor? Ik bedoel...ik heb nog niet genoeg gezien om het echt te kunnen weten, maar poor?!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Demo? Is er een nieuwe demo uitgekomen?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Hij bedoelt de oude. ;)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik schrik echt van de vele slechte reviews, maar ja het zijn maar reviews uiteindelijk. Combat systeem vind ik tot nu toe niet geweldig, maar voor de rest vind ik het heel aardig. Alleen niet altijd even duidelijk waar ik heen moet. Ik heb nu van drie mensen gehoord dat ze een draken gezien hebben, dit bericht moet ik vertellen aan die (sonja was het geloof ik) maar waar kan ik die vinden? Niks op de map te zien :)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zij zit ergens in de barakken geloof ik!
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja ik las dat alles beter zal zijn, mooiere graphics en noem maar op. Als ik deze game zou willen halen kan ik beter wachten tot 15 oktober he? Want dan komt deze uit toch? Kan ik beter niet de normale game halen, al is die maar 20 euro ofzo.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik zou sowieso wachten. Ik had ook die oude versie, maar beviel niet zo. Toen ik hoorde dat die nieuwe komt, heb ik 'm verpatst. Ga die Dragon Knight Saga wel halen. Flink wat extra content, en die visual upgrades zijn ook echt welkom.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik lees nu net dat ie pas in november komt, niet meer in oktober.

    Nadat je die vrouw informeert over de draken, moet je naar die kerk gaan en ondergronds gaan, maar voor mij character is dat nog veeeeeel te moeilijk, vrijwel niet te doen. Dus ik moet maar sidequests gaan opzoeken i guess en ook genoeg potions/eten mee nemen. Ik dacht 'even de demo uitspelen' maar das absoluut niet het geval :)
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Nee idd. Die gast in die kerk is level 5/6. Er komt ook een add bij, maar je moet je op die gast focussen. Hij zou zo neer moeten zijn. Bij mij in elk geval wel en ik was toen level 4 geloof ik. ;)
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmmm..nou ik probeer de ghost te slopen, maar die skeletten hadden mij al dood voordat ik die ghost kon raken. Ik kan verder ook geen magic gebruiken, alleen maar met mijn zwaard zwaaien.
     

Deel Deze Pagina