1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Heb je niet al een skill point gedaan in warrior ofzo? Dat deed ik wel en ik heb hem zo dood als het moet. ;) Nu dan tenminste.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Jazeker, ik heb al een skill point gedaan in de warrior class, maar ik zweer je, ik krijg hem niet dood op deze manier. Laat staan 4 skeletten al, ik ben er gewoon voor weggerend want ik kon ze echt niet aan. Kun je eigenlijk blocken tijdens de combat? Ook in deze demo al geen controller layout tijdens de game, super onhandig.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Jij speelt kennelijk op een hogere stand.
    Ik speel op easy en heb maar 1 add. ;)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar ik doe de demo he, volgens mij kun je daar geen difficulties kiezen ;)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    In heel veel game demo's wel als je goed zoekt.
    Heb er in het verleden zat gespeeld waar je dat wel kon, maar tis al een tijd geleden.

    Misschien dat die van jouw standaard hoger ingesteld staat, want daat staan hedendaagse gamedemo's bekend om.

    Ik heb echt maar 1 add gehad op easy, dus kan me op normal wel 2 en op hard wel 4 voorstellen. ;)
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik wil helemaal geen ads in mijn game! :F: *)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    adds = extra npc's/vijanden in de game of tijdens een missie. :+
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik zit echt serieus vast. Moet nu de order helpen met bandieten. Zit in een of andere tempel vol gif. Nu weet ik dat je een pad van bloed moet volgen, maar ik ben nog steeds snel dood als ik vijanden van me af probeer te slaan.

    Bovendien kan ik niet meer naar buiten vanwaar ik naar binnen ben gegaan. Zal zo even kijken of die guide een antwoord heeft. Als iemand een betere tip heeft hoor ik het graag.
     
  9. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het pad volgen van dode lichamen ... is wat "lichter van kleur" ... en ik hoop dat je een boog bij je hebt of enkele spells kan gebruiken (ranged combat), want met melee combat is het erg lastig op een smalle strook waar je niet mag afgaan of het GIF dood je snel !! Maar niet héél deze tempel is zo met gif, dus verderop kan je wel weer gemakkelijk(er) melee combat gebruiken als je dat wenst.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Net inderdaad met een boog geprobeerd. Had een redelijk goede op zak. Heb daarmee de dichtsbijzijnde vijanden gedood. Daarna die Boss verwond en toen ging die deur open.

    Had gelukkig genoeg HP om niet eerst over dat water te springen. Ben door het gif gegaan en door de deur gerend. Die ging op slot en nu heb ik geen last van gif meer.

    Ik hou verdomme die boog op zak als er nog meer van dit soort shit op me af komt. 8) Sowieso wel handig een boog bij je te hebben en die toe te wijzen aan de A knop. Alleen het locken van vijanden werkt niet echt lekker.
     
  11. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je op de Xbox Yellow?
    Op de Xbox speelde dat voor mij wél lekker met een boog! Heb ik veelvuldig gebruikt!
    En mocht je nu ook de skill Magic Blast of een andere "ranged spell" gebruiken, dan is het ook handig om een boog te dragen en de skill Ranger Stealth" te nemen (2 punten is zeker al heel goed). Hiemee kan je vijanden vanaf een grotere afstand al in het vivier houden (vaak voordat de vijand jou in de gaten heeft) EN kan je kiezen:
    ofwel begin je pijlen af te schieten, ofwel begin je een ranged spell af te vuren (Fireball, Magic Blast, ...) of een combinatie van ranged en magic attacks! Ik vind dat vooral heel handig bij vijanden die rush attack gebruiken zoals de mannen van de black Ring met hun warhammers! En ook vaak vijanden die zelf magic gebruiken ...

    Veel succes verder ;)
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Van het Larian forum:

     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De ironie... nu kijk ik zelfs misschien nog wel het meest naar de Dragon Knight Saga uit, ipv TWII en Arcania. Het kan soms raar lopen in RPG land.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik denk dat ik weer overnieuw kan beginnen.

    Zit nu aan het einde van die Maxos tempel. Deur is al dicht en ik heb like 10 potions over en bovendien maait die gast me zo neer. Heb de drakenvorm er wel zo af, maar hoe de fuck versla je die gast?

    Als het echt niet wil ga ik niet weer overnieuw. Ik doe de game dan wel de deur uit. Heb geen zin om me net al eergisteren helemaal op te vreten aan een zo'n klote moment in een game.

    Voor de rest tot nu toe wel aardig, maar dat stuk in die tempel is gewoon KUT met K.U.T. 8)
     
  15. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk level ben je in die tempel?
    Je kan er nog altijduit geraken via een teleporter scrine. Er zijn er 2 in deze tempel. Heb je ook al gepraat met de Librarian (geest in de bib)? Daar niet veraf is zo'n teleporter scrine plek. Als je nog andere quests hebt "open" staan kan je die eerst nog doen en terugkeren naar de tempel als je held sterker is.
    Ambusias is vooral zwak op melee vlak! Dus het is de kunst om snel je zwaar of axe te nemen en op hem af te rennen! Dan neemt hij ook zijn zwaard, maar hij is veel dodelijker met zijn "explosive arrows" !! ;)
    (Naar ik heb gelezen is de skill "Rush Attack" handig bij Ambusias! )
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja? Ik kijk nu toch echt meer uit naar TWII dan Div II of Arcania :). Na wat ik gezien en gelezen heb van TWII, kan dat echt niet meer anders ;). Daarna kijk ik uit naar Div II, ik vond de demo laatst best heel cool maar stoorde me wel aan de minpunten, om te horen dat ze het nu dusdanig gefine-tuned hebben, doet me echt goed. Wanneer komt deze nou echt?

    Arcania staat eigenlijk helemaal onderaan bij mij nu, na wat ik gelezen heb erover in de Gothic 4 thread. Eerste (demo) gebied is mooi, daarna zakt het als een pudding in, en gewoon al die minpunten die het gewoon zo'n mindere game maken :mad:.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Voor zover ik weet 15 oktober. Hier is ie 30 euro inclusief, dus ik heb besloten deze te halen.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik bestel hem wel voor rond de 20€ bij zavvi ooit. Alleen ik wil gewoon met mijn laatste save verder spelen. Ik ga niet de hele game opnieuw doen, grafische update of niet...
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, je kunt ook gewoon verder spelen met je save.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Niet duur zeg, je krijgt dan dus de volledige Divinity II remastered, en dan ook die nieuwe episode zeg maar? Ik kan niks vinden op Budgetgaming of Mediaoffer nog gek genoeg.
     

Deel Deze Pagina