1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Je koopt toch niet iets als je niet weet wat je krijgt of wat het is? :confused::F:
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice, dus MS checkt de game nu. Dus in november zullen we het wel kunnen verwachten.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben jij nou zo dom, of ben ik nou zo slim? :F:

    Het is toch duidelijk dat fredfenster het spel Divinity II: Dragon Knights Saga besteld heeft? Maar gek genoeg is de status van zijn bestelling nu al op 'verzonden' gezet, terwijl het spel nog niet eens voltooid is. Het is dan ook onmogelijk dat fredfenster nu het Dragon Knights Saga krijgt.
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Garbage van Gamebummer. :D
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Haha, dan mag het mooi retour afzender :p
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik snapte het ff niet. Dat kan ook nog he. ;)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    5 november gaat het worden:

     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    5 november? Ik zie het daar niet staan :eek:

    Ik kwam trouwens deze review tegen van (de pc-versie van) FoV, krijgt een 7,7. Is wel in het Duits.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat zou mooi zijn. Misschien koop ik deze versie nog wel en lever ik de oude in. Kan ik mooi samen met een andere game Fifa regelen. Moet ergens volgende week of de twee weken erna gebeuren. Heb binnenkort toch vakantie, net als heel Nederland. Lever ik die twee games in, Fifa of misschien PES 11, terug en dan wachten tot 5 november om deze verbeterde versie te kopen.

    Dan heb ik wel een reden om overnieuw te beginnen en kan dat ook leuk zijn. Ik kom toch niet meer weg op de plaats waar ik nu zit. Een oude save laden is voor mij geen optie, die is veel te oud.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    -klik-
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Hm, niet goed gekeken :x

    5 november zou mooi zijn. Ik verheug me hier heel erg op. Denk dat ik TWII zo lang uitstel tot ik klaar ben met DKS. Alleen nog een game nodig voor nu, ik heb niks meer liggen, maar weet niet goed wat ik moet halen. Zal waarschijnlijk Risen worden.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat heb ik dus ook, met dat verschil dat ik Risen al op de PC heb uitgespeeld ... Had em gisteren bijna besteld bij play.com voor 14€ :)
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, jij hebt 'm al gedaan. Ik kijk even of ik hem 2de hands kan halen en anders bestel ik 'm, maar wel via NL webshop. Heb ik 'm tenminste de volgende dag (hopelijk) binnen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Haal hem bij www.castlegames.nl voor 19,99 inclusief verzendkosten. Heb ik hem ook vandaan en is echt een snelle levering ook. Nieuw trouwens, niet tweedehands die prijs. ;)
     
  16. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld Ambusias in the Maxos Temple? Of zit je in de Temple of Doom? :confused:

    Sorry Yellow ... ik meende te "lezen" dat je wilde stoppen met Ego Draconis ...
    Hab je nog een savegame van net voor die eindbaas waarbij je nog wél uit de tempel kan geraken en potions bijhalen .... ?

    Je level 12 is echt wel laag ... dat zou ook ik nooit overleven in de Maxos Temple ! :eek:
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Current status about release dates

    This is the current status:

    DKS Xbox360: English, French, German, Spanish and Italian versions are in submission at Microsoft and we are waiting for their approval. If they give the go ahead, then the november 5th date will be respected. As always, it's possible that games arrive in stores sooner.

    DKS PC: We are doing final checks on the gold masters for English, French, German, Spanish and Italian versions and expect these to be ready in time. Actually, as it looks now manufacturing of at least the German version will probably start this friday.

    FOV PC: English, French, German, Italian versions are being prepared and tested. These will be released digitally, and for the moment we have no reasons to assume the November 5th release dates won't be met.

    Other languages are also in the works and we hope that by the end of October all versions will be finished.

    (facebook)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dan wacht ik lekker tot die nieuwe versie van de game uit komt. Begin wel overnieuw dan en dat is voor mij dan ook gelijk anders spelen. Zal het dan later nog eens proberen op level 16.

    Wat is de levelcap eigenlijks? 20?
     
  19. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik eindigde Ego Draconis op level 35,5 .... maar er zijn er ook die eindigden op 32 of zelfs maar 26(!) .... maar ook enkele die level 40 wisten te bereiken (er is ergens een gebied waar vijanden blijven "respawnen" en dus kan je op die manier hogerop komen. (ik had daar zelf totaal geen behoefte aan).
    De level "cap"? geen idee... ik denk 50 of 60 (heb ik op het forum van Larian ergens gelezen).

    Ook ik ga helemaal opnieuw in Farglow starten als de Dragon Knight Saga uitkomt :) .
    En dan speel ik meteen door in Flames of Vengeance. Als je in FoV een nieuw karakter start dan start je op level 35. ;)
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En heb je de Killer Bunny ook verslagen ?
     

Deel Deze Pagina