1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Release DKS is toch 5 november? Nog even geduld dus... Ben erg benieuwd. Er schijnt behoorlijk veel gewijzigd te zijn. Dan ga ik echt een keer serieus voor deze game zitten.
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, 5 november.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.306
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan zou ik graag willen weten en ondervinden.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Van de Larian forum o.a:

    =======================================
    "Flames of Vengeance retroactively applies many changes which are introduced in DKS also to Ego Draconis. Most engine changes for instance are immediately present in Ego Draconis. To maintain compatibility with existing savegames however, there are a number of things which aren't changed when you install FOV. These are:

    Enemy placement and balancing (massive overhaul)
    Loot and set-items (complete overhaul)
    Story and scripting changes (e.g. in DKS flying fortress gameplay is very different to ED)
    Art changes in Ego Draconis (though you do get the advantage of better lighting & shading)

    In general, if you played or finished Ego Draconis and don't want to start over again, get FOV.

    If you don't mind starting over again, get DKS, in which the total gameplay experience is in my opinion much more stream-lined.

    There's no big differences between the FOV content in DKS and the FOV content applied to ED."

    =======================================

    Daarnaast is de camera control ook iets gewijzigd. Verder moet de UI op de 360 een stuk zijn verbeterd en draait het soepeler als Vanilla DivII.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Flames of vengeance komt toch niet los uit voor de 360 ?

    Maw, ze hebben het makkelijker gemaakt :D
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Nee, zo te lezen gaat dat over pc.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.306
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik denk eerder moeilijker? Ze zeggen toch dat als je het installeert die dingen niet veranderen. ;)
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ze hebben het zo aangepast dat het begin makkelijker wordt en het einde moeilijker, althans dat heb ik users op het officiële forum zien zeggen.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    [GT]705841[/GT]
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.306
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Zeker een koop! :thumbs:
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Het einde moeilijker.... veel moeilijker kan de end fight echt niet!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.306
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Hij zegt ook dat het users zijn die dat beweren he. Misschien is het allemaal juist wel makkelijker en worden dingen wellicht wat beter uitgelegd. Wie weet kun je straks als DLC ofzo een quest marker en quest guide ofzo krijgen. ;):+
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn, echt overduidelijk verbeterd als ik het zo zie, de camera lijkt een stuk dichterbij en dat vind ik persoonlijk veel cooler.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik weet nog steeds niet met welk type karakter ik ga spelen. Ranged of 2h-melee?
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    My choice! Zo heb ik gespeeld en ik schopte vet kont :D
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.306
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik sluit me hierbij aan.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    En wat was je skillverdeling? Ben je voor de skills wisdom en mind reading gegaan?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.306
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik niet, maar ben vooral gaan kiezen voor skills die je damage en crit change vergroten. Dit heb ik ook als tip van een ander gekregen. Het werkt goed moet ik zeggen. De Slayer tree heeft wel voorrang, maar de rest moet je gewoon investeren in Warrior. Ook zou ik snel voor lockpicken gaan om sneller betere wapens en armor te kunnen vinden. Al moet ik zeggen dat deze game hier en daar wel bedroevend slechte armor heeft. Zelfs van de rare of legendary armor in de game is niet alles echt geweldig.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ziet er echt gaaf uit. Dus dit is gewoon de originele Ego Draconis plus uitbreidingen en verbeteringen? Dan moet ik hem echt een keer scoren.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.306
    Leuk Bevonden:
    4.767
    En hij schijnt bij lange na niet de volle pond te kosten. ;)
     

Deel Deze Pagina