1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Volgens mij draait het nu stukken vlotter op de 360?
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, maar niet echt beelden te vinden van hoe het er nu allemaal uitziet. Maar ja, nog 2,5 week.
     
  3. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin alvast af te tellen, want ik ben zooo enorm benieuwd naar wat die massive rebalanced versie allemaal in petto heeft !!

    Nog 16 nachtjes slapen en de relaesedatum van 5 november is een feit :
    vlug naar de winkel om m'n Divinity II : The Dragon Knight Saga binnen te halen ! :p
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Of vanuit je luie stoel de game voor minder dan 30 euro binnenhalen. :D
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor mij gaat TWII voor, ik heb zoveel meer van TWII gezien dan van deze, en ook de vele previews klinken fantastisch. Maar dit is absoluut eentje die ik altijd later nog kan halen, je kunt nooit genoeg RPGs hebben, toch?
     
  6. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit genoeg RPG's ... hmmm.. maar ik heb ook in heel mijn leven nog nooit genoeg TIJD gehad om al die RPG's ook te kunnen spelen (mocht ik alles kopen waarvan ik denk "dat is een goede/leuke RPG" ;) )

    Ja, Two Worlds II staat bij mij SAMEN met de DKS op 1 en daar stopt mijn verlanglijstje dan ook meteen :+ ...
    Toch heb ik op dit moment nog iets meer vertrouwen in de DKS omdat ik dit spel al beter ken (heb Ego Draconis al uitgespeeld op m'n xbox) ...

    Maar als alles zo prachtig uitkomt in TW II dan ik al heb vernomen, dan zou het zelfs kunnen dat ik, een Divinity fan sinds een hele tijd (2005), TW II boven de DKS verhef !! Wie weet ... ?
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    ECHT NIET VERKEERD!!!!!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja ziet er gewoon goed uit. Ben benieuwd hoe het allemaal aan gaat voelen, dat vond ik namelijk het grootste nadeel... Bij zo'n Risen zijn de controls misschien niet super, maar ik heb daar toch echt wel het gevoel dat ik m'n pop bestuur. Maar bij DivII had ik dat echt niet... en daardoor kon ik er niet echt door gegrepen worden. Maar ja, heb die ook maar een paar uur gespeeld, omdat ik erachter kwam dat die DKS kwam :)
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Heeft iemand trouwens die aflevering over DKS gezien van Gametown van de Vlaamse TMF? Die moet zou op hun youtubekanaal moeten staan, maar ik kon 'm niet vinden.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, zegt me niets...

    BTW, je kunt ook je post editten he! Nu post je twee keer vlak achter elkaar ... :+
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, dubbelposten. Makes me feel like a rebel :p
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Fred man, nu ga je echt te ver. :p

    Mooie pics heb je daar geplaatst.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Om het goed te maken (hoop dat ze nog niet geplaatst zijn):

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Die een na laatste: _O_
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nu we het toch over die piq hebben... is dat een goblin in armor, of een demon ofzo
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Das een goblin in armor :) Waarom die daar zo in de stad loopt ... ? ;)
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat kan toch gewoon je Summon zijn? Als je die Goblin lichaamsdelen geeft.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Een ding lijkt alsof die ook aan het winkelen is. Of gewoon rugdekking geeft.

    Nee Willem, dit is denk ik onderdeel van de DLC, niet van jezelf gezien de stand van die Goblin. ;)
     
  19. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... ik voel geen verschil tussen "in het spel worden gezogen" tussen Risen en deze Divinity game ;) ... Hoe mijn hero loopt/rent/springt is voor beide game oké voor mij en ik vind het springen in Divinity II zelfs veel leuker dan in Risen/Oblivion ...

    Hetgene wat mij voornamelijk in een RPG aangrijpt zijn de quests, skills, statpoints per level zelf mogen verdelen (ook dit kan in Risen niet!), leuke (humor!) en interessante dialogen met NPC's, storyline, muziek, je uitrusting kunnen uitbreiden .... Dit laatste scoort voor mij in de Divinity games véél hoger als in Risen/Oblivion! Vooral in Risen slechts heel weinig mogelijkheden (2 ringen, harnas/kledij/armor, helm ... gordel? en that's it ? ... ) ... terwijl in Ego Draconis veel meer mogelijkheden :) !


    Ik heb de show Gametown op TMF gezien, was leuk! Deze hsow doen ze trouwens meermaals per week. Ik zou het eindelijk nog meer willen bekijken omdat ik nieuwsgierig ben of ze ook over TW II en andere RPG's wat zullen vertellen ... :+
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    ja, kan ook aan mij liggen. Soms begin ik aan een game terwijl ik er misschien niet zo veel zin in heb. En dan kan ik om de minste reden 'm al wegleggen. Maar met DivII had ik wel een goede reden: ik ging wachten op DKS. Nog anderhalve week \o/
     

Deel Deze Pagina