1) de gebieden lijken meer van Fable weg te hebben dan Oblivion, als in: geen 1 grote wereld maar afgesloten gebieden, omgrensd door onbeklimbare bergen of rare houten hekken in de rivier. Een gebied is wel stukken groter dan een fable-gebied, zeg maar...
2) voice acting van je eigen karakter is in de duitse versie wel beetje suf...
ben een paar levels verder. Goblins killen is nu een eitje, maar je krijgt er nu ook minder EXP voor. Goede zet, zo blijft het 'eerlijk'. Heb ook ontdekt hoe je met de jump functie kan dodgen. Loopt niet 100% soepel als je naar achteren wil dodgen maar het is iets!
4) speelt meer arcade als oblivion, vooral vanwege de lock functie. Eigenlijk, het speelt als een mix tussen fable (controls) en oblivion (looks, sfeer). Kan erger, toch?
5) old skool rpg puzzeltjes in de vorm van pressure plates en secret rooms! Yay
Vette kruisboog gevonden, making goblin meat pies right now. Nom nom nom.
Nogmaals, ik zit pas in het eerste gebied, dus wie weet is de hele level opbouw totaal niet wat ik nu denk...
Maar leuk is het wel! Imo