1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Divinity: Original Sin Enhanced Edition

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 2 nov 2015.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dit soort spellen speel ik alleen.;)

    Heb wel wat quests af kunnen ronden die ik gemist had dankzij de guide, en ben 1 level omhoog gegaan, maar die Zoid in die grot is nog steeds te sterk voor me....:oops:

    Het gaat ook allemaal erg langzaam.
    Heel de zaterdagavond bezig geweest, maar heb het gevoel niet echt veel verder gekomen te zijn....
     
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Momenteel speel ik met veel plezier Dungeon Siege 3 backwards op de One. Heerlijk om weer zo'n arpg te spelen. Omdat hij zo goed bevalt denk ik dat Divinity toch mijn volgende aankoop wordt. Al lees ik wat berichten over dat hij zo pittig is. DS3 vind ik fijn, juist om het simpele karakter van de game. Dat is in deze denk ik niet van toepassing?
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Divinity is ook turnbased combat he, dus geen ARPG.
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Dat is geen probleem, sterker nog, turnbased heeft mijn voorkeur. Dank voor de info. Zal me eens wat meer verdiepen in de game!
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nou dan zit je goed met deze game, de combat is echt top nml.
    Gaat echt diep met de verschillende elementen (water, vuur etc.) en het feit dat je omgevingen ook bv. in de fik kunt zetten! :)

    En van wat ik heb begrepen zit er 100+ uur aan quests in het spel.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dus, gisteravond kwam ik uit bij
    Braccus Rex
    , eerst een dialoog, toen begon het gevecht.
    Hij deed 1 spreuk en dood was mijn hele party... :+

    Ik moet nog wat levellen geloof ik voor ik 't weer probeer haha.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben echt benieuwd of de game echt zo moeilijk is. Zijn er geen opties voor moeilijker of makkelijker ?
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Jawel volgens mij wel, maar het is vooral trial & error hoor. Omdat er geen level-scaling in zit en je direct overal naartoe kan kom je soms wel eens in gebieden waar je eigenlijk nog een te laag level voor hebt. Ook staat er in de quest log verder niets over hoe moeilijk iets is dus je kunt niet anders doen dan het proberen. ;)

    Ben inmiddels naar een andere plek gegaan en kon daar weer wat gevechten doen dus alweer een lvl hoger nu.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Divinity is geen Dark Souls jongens.
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vandaag toch stiekum snel ff opgestart. Damn! Wat een vette game! Ga eerst maar JC3 uitspelen, anders doe ik dat niet meer. En dan ga ik er eens goed voor zitten!
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Eindelijk! Verbaast me nog steeds hoe lang je het spelen van Div2 hebt kunnen uitstellen. Laat je niet misleiden door de bescheiden populariteit op dit forum, dit is *echt* een goed RPG.

    Wat meer over het team. Original Sin II is inmiddels al in de maak. 2 Miljoen opgehaald.

     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is zeker een goede RPG.....alleen mij te moeilijk. :+
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Jammer, je mist een goede game.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Absoluut! En met een goede guide qua start karakters en stats is het prima te doen. Te moeilijk is imo echt overdreven. Plus dat je de freakin moeilijkheidsgraad aan kan passen :+
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Welke character guide heb je gebruikt ?
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Deze geven ook wat inzicht:







    Wij hebben dit spel met een thief en een mage als starting chars gespeeld (je kiest geen beroepen, maar wel de abilities en stats).
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik heb de game wel alleen moet ik er echt even de tijd voor nemen. Heb een uurtje of 4 gespeeld maar volgens mij is de game vooral aan het begin best lastig. Kwam steeds op gebieden waar ik beter niet kon komen omdat de vijanden te sterk waren. Kon ook nog niet goed vinden via de quests of er ook maar iets is wat je ongeveer de goede kant op kon sturen.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het is een spel, waarin heel veel is te doen. Veel mogelijkheden. Ik denk dat *dat* het meest verwarrend is voor veel spelers, vooral wanneer je streamlined RPGs gewend bent.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zo, ik ben begonnen. Met een Wizard en een Ranger. Dik een uur over de character creation gedaan ;)

    Ik vind overigens wel raar dat de save en quicksave zolang duren. Je kunt wel verder spelen gelijk, maar de save compleet melding komt pas na een seconde of 10. Hebben jullie dat ook ? Zie mijn filmpje ...
     

Deel Deze Pagina