Ik heb een vraag: Zijn er ook homecinemasets die divx compatible zijn? Alvast bedankt. Aub geen antwoorden als; vastwel of gebruik google.nl
Je hebt wel spelers die Divx kunnen afspelen met AC3, dat is 5.1 maar dan een tikkeltje gesimuleerd. Klinkt bijna identiek though.
Philips heeft sinds kort een DVD speler op de markt die ook DivX/Xvid af kan spelen en kost ergens tussen de € 150,- en de € 200,- ----------------------------------------------------------------------------- DVD737 MPEG4 (DivX) en XviD Playback 4 x video up-sampling Afspelen Audio-DAC DivX DVD-Video-speler Stijlvolle, full-size DVD-speler met MPEG4-afspeelmogelijkheden (Divx 3,11/4/5 en XviD) waarmee u van Internet gedownloade films kunt bekijken. 4 x Video Upsampling (54 Mhz/12 bit) voor nóg betere beeldkwaliteit. Speelt DVD's, CD's, CD-R's, VCD's en MP3-CD's af en biedt de mogelijkheid voor diavoorstellingen van foto-CD's. Smart Picture biedt het gemak van persoonlijke en vooraf gedefinieerde instellingen. Met Digital Zoom kunt u geavanceerd digitaal inzoomen met hoge resolutie voor extreme close-up's van uw favoriete scènes. Slimme stroomuitschakeling: voor maximale energiebesparing. Downloads 99kb Leaflet 0kb Interactieve oplossingen (English) 740kb Gebruikers Handleiding (English) 114kb Firmware Upgrade - Readme File (English) 0kb Interactieve oplossingen 708kb Gebruikers Handleiding 683kb Firmware Upgrade - Software (English) 238kb Leaflet (English) Productfuncties & voordelen MPEG4 (DivX) en XviD Playback 4 x video up-sampling Voor een nóg betere beeldkwaliteit Afspelen Audio-DAC 3D Sound Digital Zoom Geavanceerde digitale zoom met hoge resolutie voor extreme close-ups Digital Audio output Slimme stroomuitschakeling Indien u bent vergeten uw DVD-videospeler uit te zetten, wordt na een paar minuten (indien er verder niets is gebeurd) de energiespaarstand ingeschakeld. Digitale Optische uitgang Digitale coaxiale uitgang Voor de beste audiokwaliteit Scart met RGB Met RGB Component Video heeft u geen last meer van interferentie, een veelvoorkomend probleem in traditionele tv- en videosystemen die zogenaamde composiet-videosignalen gebruiken. S-Video-uitgang Disc Lock Met de invoering van een viercijferige pincode blokkeert of deblokkeert u een disc voor Altijd afspelen of Eénmalig afspelen. Disc Resume Met de bladwijzerfunctie voor 5 discs onthoudt de DVD-videospeler waar u bent gestopt, en wordt het afspelen vanaf dat punt hervat. De functie Disc Resume van Philips wordt niet alleen gebruikt voor de disc die zich op dat moment in de DVD-videospeler bevindt, maar ook voor de laatste vier discs die u hebt afgespeeld. Smart Picture Meegeleverde Scart-plug Audio cinch-kabel inbegrepen
Ik heb een vraagje....als je een divx/xvid film wil afspelen op zo'n dvd speler, moet je dan die dvix film branden als data dvd? Dat zou wel handig en sneller zijn .
Blijf aub ontopic Heb ik dan wel bij de dvd's 5.1 geluid als ik een divx speler koop? Is het ook mogelijk om bv die speler van philips te kopen en daar los een reciever en boxen op aan te sluiten? Of is dat veel gedoe?
AC3 en Dolby ProLogic zijn leuk, maar goed lang geen DTS en Digital. Ik vidn DivX sowieso niet erg mooi. Leve de koningin!
Ik snap niet dat je het leuk vind om een film te kijken van divx kwaliteit, het is oerlelijk. En nee je hebt dan geen dolbi digital of 5.1, er kan ongetwijfeld uit alle boxen geluid worden gehaald. Tip: Zoek een goede ftp server waar je dvd versies kan downen, want DIVX is zoooo 2003
Lol, Blokkie, Het is wel waar, een DivX heeft geen Dolby Digital geluid, het beeld is gecomprimeerd hetgeen soms errors opleverd (maar goed meestal is het DVD kwaliteit). Als je echt goed een film wil kijken zul je echt de DVD moeten kopen. Of de DVD versie downloaden/kopieren, mits je natuurlijk het origineel ook hebt
ik heb geen zin om al mijn divx films naar dvd om te zetten, en wil graag de dvd's die ik wel heb afspelen op dezelfde speler als waar ik divx op speel, dus ik ben nogsteeds opzoek naar een home cinemaset die ook divx speelt