Dixons en Vobis weten van niks..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 30 jan 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    nee natuurlijk niet, ik erger me altijd verrot aan mensen bij winkels als dixons die nergens verstand van hebben

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ik ook, zoek je een nieuwe game.. weten ze van niks..echt :r

3. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dus niet de enigste die overal in alke gamesshop rondvraagt naar de xbox. Dit zijn mijn bevindingen:

Dixons: van deze shop had ik veel verwacht in verband met de Xperience.
    ze wisten me alleen maar te vertellen dat ie eraan zou komen ("ergens in maart") over prijzen enzo wisten ze me nie veel te vertellen. :r

free record shop: ik had van deze "populairste gamesshop" verwacht dat ze me wat konden vetellen.
    'ze wisten me echter alleen maar te vertellen dat ie kwam, nie eens prijzen ofzo... ook een :r shop

intertoys: ik had hier niet zo veel van verwacht, het is immers maar een speelgoedwinkel.
    Ze wisten me wel veel te vertellen: de prijs (€479.99), de launchdatum, de controllerprijs (€39.99) en de prijs van de remote-control (€49.99) en de prijzen van verschillende kabeltjes (€24.99). Over de kiosken wisten ze me niets te vertellen.

4. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij alternate kan je trouwens je xbox halen voor €475 en er zijn geruchten dat de Media markt gaat voor 5430 MET spel!

Let it be, let it be!}:]

5. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    5430 moet zijn: €430 dom-euro-teken:mad:

6. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    €430 met spel? is dus als je er eens spel bij neemt is ie goedkoper? hoe kan dat? dan neemt iedereen er natuurlijk een spel bij. dat spel geld dan eigenlijk als kortingsbon voor de xbox.

7. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Media markt is altijd goekoper met alles. Dus waarom niet met de x-box? Ze kopen zo massaal in dat ze vette kortingen krijgen.

8. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    heb het al zo vaak gezegd (:D)
    Ik ben bij de Mediamarkt geweest, waar mij verteld werd dat de box 430 was met spel, dus is ie zonder spel nog goedkoper (get it t'ill now?) maar daarna vroeg ik aan een andere verkoper en die zei dat ie 1000 gulden zou gaan kosten (dus zonder spel :mad:)
    ik weet niet wat nu waar is, maar ik hoop de eerste ... :D :D

mzzl Munch and Abe

9. Ertugrul

Ertugrul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX GESPEELD ! ! ! ! ! ! ! !

Nou, ik heb anders hier bij ons wel op de Xbox
    gespeeld (bij Vobis!).Fuzion Frenzy dan.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bij welke vobis..??

11. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    en waar woon jij dan?
    want ik was vandaag ook bij de vobis geweest en daar zeiden ze dat er in heel brabant maar bij 1 vobis winkel eeen xbox kiosk kwam. dus ik je woont waarschijnlijk niet in brabant is het?

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    nog steeds geen kiosk in lelystad :mad:

13. basix

basix !BO!

Leuk Bevonden:
    0
    DAMN Ugamer!!!

De laatste paar dagen heb ik jou zooooo veel horen zeiken over Lelystad misschien is de beste oplossing voor jouw wel om te verhuizen!:D

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    A joh, ik woon in Noordwijk, moet voor alles minimaal naar Leiden toe, voor een beetje gameshops naar haarlem/leidschendam..

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    pfff vobix actie: in hun krantje staat de xbox.. en dan veel poespas dat je online moet kijken voor adressen van kiosken. Maarja online staat dus niks.. dus ik zeg zo tegen die vobis man van, hier staat dat ik online moet kijken maar er staat niks!, zegt ie ja dat komt nog. ok leuk.. |:mad:

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Hey ik was weer bij de vobis en in de stad en ik had weer gevraagd, nu was er een man die mij kon vertellen dat bij vobis lelystad binnen 2 weken een kiosk krijgt

Trouwens begint het al aardig, want in de gameshop, bij de bartsmit en de dixons hangen al Xbox posters :)

17. Xandra

Xandra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verkoop

Hier worden de boxen straks in ieder geval verkocht.
    Dixons, Dynabyte, Vobis, Office Centre, Free Record Shop, Intertoys, Bart Smit, Dunnet, en Correct

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Free record shop doet er geen flikker aan, bart smit en vobis zijn wel lekker bezig :)

19. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet Discovery, Futurezone en Alternate niet ! :D

mzzl Munch and Abe

20. Xandra

Xandra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat een tour langs diverse Vobis winkels en Freerecordshops heb ik gehoord. Goed op blijven letten dus. 't is mij nog niet gelukt een schema te achterhalen. Ben het wel aan het proberen.
    Wat betreft het Dixons verhaal: beetje raar dat ze van niets weten. Daar is volgens mij al een tour langs geweest.

Deel Deze Pagina