1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dixons fout!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ThaBEN, 1 jun 2006.

  1. basovich

    basovich Guest

    |:-
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Maar, als je de game aanklikt, is ie vervolgens weer €62,99.
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat ding kreeg je tijdens het WK graties bij aankoop van één van de volgende games (dacht ik):

    DOA4
    PGR3
    Fifa nog wat
    GRAW
    en nog een paar :+
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Niet alleen de dixons heeft dit soort vaagheden, de freerecord namelijk ook. Vaak staan releasdates daar op 1.1.2099 en prijzen op 999euries |:-
     
  6. Priol

    Priol Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg hem gratis toen ik een 360 kocht en een paar spellen. Heb hem meteen getrasht.. lelijk kutding imo :p Op de kassa stond inderdaad 0.02 eurocenten toen.. vond het al beetje vaag. Maar toch, ze zouden mij geld moeten geven om mijn 360 zo lelijk te maken -_-
     
  7. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe dan recht maar zolang de prijs mogelijk is dan moet de winkel het leveren voor die prijs, maar het is niet logisch dat ie 0.02 ct kost en dat het een fout is, dan is het geloof ik zo dat het niet doorgaat of dat ze de prijs mogen veranderen weer.

    Misschien beetje laat antwoord, maar het geld voor alle producten.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit is dus wel doorgegaan ..dus is je antwoord niet correct... tip lees de thread door voor je post ;)
     
  9. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het doorgelezen, maar het is een algemene regel (vertrouwensbeginsel). Ik wil alleen waarschuwen dat het niet altijd zo hoeft te gaan. Mijn antwoord is iig wel correct. De keuze ligt op dat moment bij dixons ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    meestal wel ik had bijv gears of war ook voor 29,99 bij freerecordshop.nl.. (foutje) maar toch gekregrn z zijn er nkg meer vorbeelden te noemen

    consumenten hebben vaak meer rechten omdat ze ook een bevestiging krijgen prijs aan koop , daarom hebben zelfs de otto klanten kans dat ze de tv krijgen
     
  11. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er een beetje af van wat voor soort product het is. Maar helaas weet ik verder nog niet echt veel van recht af (heb het pas 1 periode gehad). En heb nog te weinig ervaring ermee om het goed op te zoeken. Maar iig heb ik wel een voorbeeldje:

    Gears of war voor 29.99 is een aan nemelijke prijs, het kan namelijk goed zijn want er zijn wel meer games voor die prijs.

    Stel je ziet een nieuwe porsche voor 10000 staan (de 0 is eraf gevallen) in dat geval treed het wel in werking omdat de prijs niet logisch is. Maargoed als het dus een lastiger voorbeeld is kan ik er nog weinig mee.

    Het is sowieso wel mooi als et lukt :D

    Otto geeft toch trouwens ook een garantie dat de prijzen kloppen? Als dat namelijk zo is, dan kunnen ze er niet meer onderuit idd, of lastig. Anders zou het weer een ander verhaal zijn. Ingewikkeld..
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt het probleem met faceplates is ook dat je deze soms ook gratis krijgt daarom is ook 0,02 euro aannemelijk
     
  13. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooow ok. Dan is het idd wel redelijk aannemelijk dat het klopt. Sorry voor het dwarsliggen dan :D
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  14. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    als er meer van dit soort acties zijn pm me dan8)
    GoW, nu weer deze faceplate...mazzelaars8)

    PM!!!!!!
     
  15. xbox360livespeler

    xbox360livespeler Just a game

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    beter gebeurd nog een keer zoiets
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dixons site is gewoon een waardeloos bagger systeem. Er staan vaak dingen op die in de winkel niet eens meer te leveren zijn. Precies als die krantjes van hun, ze zetten er de dingen in maar of ze te leveren zijn??
     

Deel Deze Pagina