1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dixons Group stopt met verkoop GameCube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dak125, 10 mrt 2003.

1. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde concern waar jij als weekend hulp afdeling hoofdverkoper multimedia ook deel vanuit maakt. En dan moet je niet alleen de cijfers van de Intertoys nemen, maar ook van de andere winkels die er deel vanuit maken.

2. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    aaaah sow ;). vond 50% al verrassend veel :9

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Het valt wel op dat de xbox een steeds grotere plek gaat innemen in de winkels, in de Dixons bij ons is het xbox-rek even groot als dat van PS2, en die van GC half zo groot :) En de Bart Smit hierzo heeft een stuk of 6 rijen met games, en niet zo klein hoor...

(btw, ik koop pas een GC als er een bundle komt met Metroid Prime en Zeda: The Wind Waker voor 200 euros... :) )

4. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk! Een bundel met Metroid Prime en Zelda en een cube voor 200 euro. Droom maar lekker verder. Das hetzelfde als een xbox met Halo en SplinterCell en 2 controllers en een xboxlivekit voor 250 euro. Niet dus..

5. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag gekeke en er leg echt nog genoeg in de schappen (of is dat juist het probleem?)

6. Thundertje

Thundertje Zwolle BĂ´ppe

Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment dat jij dit schreef waren die acties al bekend gemaakt :x
    Wel dus...:p

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben niezo nintendo fan maar t is vervelend voor de gamecubers... er zijn nog genoeg winkels waar ze die spellen kunnen kopen maar toch... t staat zo van wij verkopen geen troep

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    ik vind de GC een mooi ding en ik zit nu best te balen dat die typische nintendo games niet uitkomen op de xbox.

9. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    uhm ze hebben al een tijdje geleden bekend gemaakt niet te stoppen met de verkopen...maarja..lul maar lekker verder:p

Deel Deze Pagina