Werd tijd! Al blijft het vreemd dat je toen niet bent ingesprongen op die aanbieding waar je DJ Hero 1 er ook gratis bij kreeg. Waar en voor hoeveel heb je het uiteindelijk gehaald?
Iemand interesse in nog een Tiesto DLC code? Tiesto DLC code 1: 2DC4J-RYKX2-CTD4V-KG7CY-M4VTZ Tiesto DLC code 2: QYMW2-FHCKV-294HX-Q23H2-Q47YZ Tiesto DLC code 3: 9KYRF-RKFQX-KYCR6-H6G97-Q6TKZ Succes ermee!
Thanks man, ik heb nummer 3 gebruikt! Zou graag ook online willen spelen, maar gold is sinds woensdag verlopen. :{
Ik hoorde van iemand dat je een deck kon kiezen zodat je bijv. meer punten ofzo kreeg? En dat je sneller Euphoria's kunt krijgen bij sommige decks. Kan dat? Zo ja, hoe?
Zie je de eerste paar seconden in dit geweldige filmpje? () Bij Decks krijg je de mogelijkheid om een Powerdeck te kiezen. Die unlock je door de Empire mode te spelen.
Voor de mensen die niet in het Deal of the Week topic kijken; er is een sale op (oa.) de DJ Hero DLC. DJ Hero David Guetta Pack 1 Normally: 640 Sale: 320 Jay-Z vs. Eminem Mix Pack Normally: 640 Sale: 320 DJ Hero 2 Hit Makers Mix Pack Normally: 640 Sale: 320 Electro Hits Mix Pack Normally: 640 Sale: 320
Als ze nou meer van dit soort Trance nummers in de standaard tracklist stopten, dan had ik dit spel misschien gekocht. Ik hoop nog steeds op een DJ Hero: The Trance Edition of iets dergelijks.