1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DJ Hero 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 15 jan 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
  2. DulleNL

Leuk Bevonden:
    Ik zit net even weer DJ Hero te spelen, maar ik hoop toch echt dat ze Expert bij deze anders gaan aanpakken. :p
    Die Directional Scratches vind ik gewoon niet leuk om te doen... is zowat niet bij te houden om te zien welke kant ze op moeten. Het is gewoon snel heen en weer scratchen en dan hopen dat je misschien de goede kant op gaat.

Van mij mogen ze Hard gewoon versnellen en hier en daar een enkele Directional Scratch invoegen (van 2 of 3 scratches, of zo een waar je terug moet spoelen).

Was even de eerste waar ik op kon komen waar je moest terugspoelen.

Als ik bij Guitar Hero/Rock Band op Expert speel en ik haal het (ruim) niet dan heb ik nooit zo een machteloos gevoel als ik het hier niet haal. Bij GH heb ik vaker het gevoel dat ik het misschien alsnog kan halen door te oefenen, maar als ik er hier een niet haal geef ik het al bijna op. Beats & Pieces ga ik niet eens proberen. ;)

GH Expert = uitdagend
    DJ Expert = frustrerend

Maar goed, misschien ben ik gewoon slecht...

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    Ik zou echt blij zijn als ze Pendulum in DJ Hero doen!, dat zou echt tof wezen ^_^

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    Wu-Tang's RZA Working On Game With Activision

[​IMG]

RZA, one of rap group The Wu-Tang Clan's more prominent members, has revealed over the weekend that he's been working with video game publisher Activision on a new game.

He doesn't say what exactly the game is, but since there's pics of him wearing motion-capture suits, we can assume it's something he'd appear in as an in-game character. The safe bet, with Activision involved, is it being DJ Hero 2, where he'd appear alongside DJ Shadow, who recently said he'd be returning to the series, having been heavily involved in the first game.

Me, I'm going to set aside an ounce of hope for Wu-Tang Hero. That or Call of Duty: Bobby Digital.
    [​IMG]

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    [​IMG]
    Free DJ Hero 2 Mix!
    Bestandsgrootte: 12 MB

[​IMG]

edit: Ze hebben het gelijk nog officielerder gemaakt:

'Maar' 70 mixes? DJH1 had er 93 =(

Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    [​IMG]
    [yt]ytBM_F-KKZI[/yt]

Screentjes
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    Nog steeds niemand die OMG AWESOME! heeft gepost?:+

E3 2010: DJ Hero 2 Impressions
    We've been itching to scratch this sequel.

Last year we needed a hero to come and save us from music game overload. With multiple band games released on every system, we prayed for a savior that would come offering something new; something exciting. That hero came, and it was fittingly called DJ Hero. With an amazing tracklist of all-original mixes that explored genres rarely seen in Guitar Hero or Rock Band, DJ Hero brought music games back to our house parties. We recently got to see DJ Hero 2 in action and are happy to report it looks like our few complaints with the first game are all being addressed.

There will be another 70+ never-before-heard mixes cut and pasted from over 100 songs. We know of three mixes so far:

- Lady Gaga "Just Dance" Mixed With Deadmau5 "Ghosts 'n' Stuff"
    - Pussycat Dolls "Don't Cha" Mixed With Pitbull "I Know You Want Me (Calle Ocho)"
    - MSTRKRFT "Bounce" Beat Juggle

The artist roster will include Lady Gaga, Deadmau5, Pussycat Dolls, Pitbull, MSTRKRFT, Dr. Dre, Kanye West, Chemical Brothers, Metallica, and Rihanna. Deadmau5 will be a playable DJ and we assume more will be announced.

[ign]djhero_inv_judges_060810&object=57890[/ign]​

The original DJ Hero allowed emcees to hook up a USB microphone and freestyle over a mix. Since it wasn't tied into gameplay it was more of a gimmick than a fun feature. DJ Hero 2 integrates vocals into the game so that vocalists can sing or rap along with the mix and be scored on their pitch and accuracy. The lyrics appear at the top of the screen along with a visual pitch indicator, similar to what you find in Rock Band, SingStar, and other band/singing games. In the footage and screenshots we've seen so far, though, the singer's avatar doesn't appear onscreen like the two DJs do. The name for this two-DJ-plus-singer mode is Party Play, and people can hop in and out without interrupting the game.

DJ Hero didn't have a story, but the sequel has Empire Mode, where you'll be working your way through the circuit as an up and coming DJ.

Another improved area is the head-to-head DJ battles. Previously, both players tried to hit the same notes in the same song and battled for the higher score. Now it's more of a call-and-response affair where one DJ cuts it up for a few bars and then the other player takes a turn. It's great, because it feels more like an actual battle. A head-to-head mix is separated into checkpoints and the goal is to win the most checkpoints.

[​IMG]
    The DJ battle mode is now much more of a "battle."

Freestyle opportunities are now available to scratch, crossfade, and trigger samples how you like. At certain points in a song you'll be able to hold down a turntable button and move the platter back and forth on your own, creating a personalized scratch performance rather than trigger pre-recorded scratches. During these sections you can also crossfade back and forth at will, isolating each record as you please. This time around, the samples have been pulled from the songs in the game, rather than random soundbites – although we are told that familiar air horn is still included.

DJ Hero was fantastic and the sequel is looking even better. This is one of the most impressive E3 games we've seen, yet.

8. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    Okay speciaal voor dulle dan OMG AWESOME :+ nee maar zit er wel nice uit maar denk toch dat ik wacht tot dat ie afgeprijst is (wat toen het zelfde met DJ 1 gebeurde)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    Was deel 1 eigenlijk een beetje een commercieel succesje?
    Ik snap deze game niet echt.. Je moet echt wel van draaien houden wil je deze game leuk vinden, maar als je dan toch gaat draaien koop je een eigen set...
    Of zit ik helemaal verkeerd?

10. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    tsjaaa.. dat durf ik niet te zeggen of het een commercieel succes is geworden alleen na 3/4 maanden zakte de prijs al naar een eurotje of 40/50 en er was ook niet echt veel DLC voor iets van 3 packs dacht ik uit me hoofd die rond de 640 MSP waren... (en mijn controller ging 3x kapot waardoor ik hem steeds naar engeland moest sturen en weer een paar weken/maand moest wachten)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    Niet het succes waar ze op gehoopt hadden, maar blijkbaar (gelukkig) toch genoeg om een sequel te maken.

Ik kan btw niet zeggen dat ik van draaien houd (hou me er iig totaal niet mee bezig) en ik vind deze game helemaal awesome. Dus dat is geen vereiste om de game leuk te vinden. ;)
    Het enige wat nodig is is dat je;
    De muziek leuk vindt.
    Van rythm games houdt (of er iig geen problemen mee hebt. :+)

En een echte set is veel moeilijker. :p Hier heb je iig instant fun mee, en klinkt direct een stuk beter.
    [​IMG]

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    Partial DJ Hero 2 artist list revealed at Activision event

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    Nice, The Prodigy, maar ik heb liever Pendulum! :+

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
  15. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    Deadmaus schrijf je als Deadmau5. Zodat je het even weet:9
    Maar goed, er zijn maar twee artiesten, Deadmau5 en Tiësto, op deze hele lijst waar ik echt naar luister. Er staan meer artiesten op deze lijst die ik absoluut verafschuw, dus ook dit deel ga ik zeker niet kopen. Helaas.

Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  16. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    Kan je de draaitafel van DJ Hero 1 ook gebruiken bij dit 2e deel? Zodat je dus alleen de game los hoeft te kopen?

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
  18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    Alle artiesten:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    VS gameplay met muziek van ene Qbert.

20. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    hoi wie kan mij helpen met dj hero 1. heb alle lessen gevolgd maar bij het 1 eerst nr snap ik het al niet

Deel Deze Pagina